Mobilo sakaru operators “Tele2” paplašina darbību apdrošināšanas tirgū un kā atsevišķu pakalpojumu ievieš automašīnas tehniskās palīdzības apdrošināšanu jeb SOS palīdzību uz ceļa. “Tele2” ir pirmais Baltijas valstīs, kas piedāvā šādu pakalpojumu, un tā izveidē ir investēti aptuveni 100 000 eiro. Šī apdrošināšana noderēs ikvienam automašīnas īpašniekam, jo dažādu automašīnas ķibeļu gadījumā varēs saņemt diennakts tehnisko palīdzību jebkurā vietā Baltijā.
SOS palīdzību uz ceļa “Tele2” mobilajā lietotnē var iegādāties ikviens “Tele2” klients, maksājot ikmēneša abonēšanas maksu 1,99 eiro. Apdrošināšanas polisē ietilpst visdažādākā veida tehniskā palīdzība, ja, piemēram, pārplīsusi riepa, iebraukts bedrē vai uzbraukts šķērslim, pārstājis darboties motors, traucēta elektronikas vai akumulatoru darbība u.c.
“Pie šī pakalpojuma izstrādes mēs strādājām ilgu laiku, jo vēlējāmies, lai tas būtu klientiem ērts un vienkāršs lietošanā. Šobrīd klients ar mobilās lietotnes palīdzību šo apdrošināšanas pakalpojumu var ērti pieslēgt un pieteikt palīdzību, kā arī klientam ir iespēja jebkurā laikā no šī pakalpojuma atteikties. Automašīnas īpašniekam vairs nevajadzēs uztraukties, kam zvanīt vai pie kā vērsties, ja atgadījusies tehniska ķibele ar automašīnu uz ceļa. Atliks tikai ieiet “Tele2” mobilajā lietotnē un pieteikt SOS palīdzību uz ceļa, lai meistari jau dotos uz notikuma vietu,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
Līdz šim apdrošinātāji šo pakalpojumu piedāvāja kā bonusu kādam no automašīnu apdrošināšanas veidiem, bet ne kā atsevišķu apdrošināšanas produktu. “Tele2” veiktās aptaujas dati liecina, ka vairāk nekā 40% automašīnu īpašnieku vismaz vienu reizi ir gadījusies situācija, kad uz ceļa saplīsusi automašīna un bijusi nepieciešama tehniskā palīdzība. Tādēļ tiek prognozēts, ka šī apdrošināšana varētu būt pieprasīta daudzu automašīnu īpašnieku vidū.
“Tele2” šo apdrošināšanas pakalpojumu piedāvā sadarbībā ar AAS “BALTA”. Apdrošināšana darbojas visā Baltijā, bet sniegtā pakalpojuma apmērs atšķiras. Latvijas teritorijā palīdzības pakalpojumi tiek sniegti bez ierobežojumiem, savukārt ārpus Latvijas pakalpojumam ir noteikti maksimālās summas limiti.
“Veidojot šo pakalpojumu, mēs īpaši rūpējāmies par klientu servisu. Piemēram, ja tehnisko atbalstu nevarēs sniegt notikuma vietā, auto evakuators automašīnu nogādās uz jebkuru klienta izvēlētu vietu vai autoservisu 50 km robežās bez maksas, bet pasažieriem tiks nodrošināts taksometrs. Tāpat, ja tiks konstatēts, ka automašīnu pēc nogādāšanas servisā 24 stundu laikā nevarēs salabot, tiks nodrošināts maiņas auto,” saka “Tele2” apdrošināšanas pakalpojumu vadītājs Zemgus Eglītis.
“Tele2” 2019. gada beigās paziņoja par ieiešanu KASKO apdrošināšanas tirgū, bet šī gada jūnijā par auto tehniskās palīdzības jeb SOS apdrošināšanas pakalpojuma piedāvāšanu. Savukārt “Tele2” viedierīču apdrošināšana ir klientu īpaši novērtēts pakalpojums jau septiņus gadus. Saskaņā ar FKTK publicēto informāciju un aprēķiniem “Tele2” ir astotais lielākais fizisko personu īpašumu apdrošināšanas pārdevējs pēc parakstīto prēmiju apjoma 2020.gadā.
- Huawei Watch Ultimate – viedpulkstenis piedzīvojumu kārotājiem un drosminiekiem
- Kuru vēršanas pusi izvēlēties ārdurvīm?
- Dīvainākās kazino spēles un likumi, kurus jūs nezinājāt
- Vienkārši un ātri: 5 funkcijas, ko var ieslēgt vai izslēgt savā Android tālrunī, lai akumulators darbotos pēc iespējas ilgāk
- Elektriskais skrejritenis: kā izvēlēties piemērotāko modeli?