LinkedIn platformas triki: kā piesaistīt algoritma uzmanību un tikt pamanītam no darba devēju puses?

LinkedIn

Profils lielākajā profesionālajā tīklā LinkedIn ir kā virtuāla vizītkarte, kas skaidri parāda tavu darba pieredzi un profesionālās prasmes. Tātad, kā izveidot un pārvaldīt savu kontu, lai sasniegtu vairāk nekā 740 miljonus lietotāju un nodrošinātu jaunas karjeras iespējas?

LinkedIn platformā strādājošais algoritms ļauj darba devējiem vieglāk atrast jaunus talantus. Precīzi aizpildīts konts, atbilstoši atslēgas vārdi un dalīšanās ar noderīgu informāciju šajā sociālajā tīklā palīdzēs piesaistīt darba devēju un citu profesionāļu uzmanību.

Detalizēti aizpildi visas sadaļas

Viens no svarīgākajiem ieteikumiem, veidojot kontu, ir ievadīt skaidru un detalizētu informāciju visos nepieciešamajos laukos. LinkedIn meklēšanas rezultātu augšgalā tiek rādīti tikai tie profili, kas ir pilnībā aizpildīti. Ja vēlies būt pamanīts, detalizēti apraksti pieredzi iepriekšējās darba vietās, norādi uzņēmumā pavadīto periodu, amata nosaukumu un veiktās funkcijas.

Neaizmirsti aizpildīt izglītības sadaļu – ievadi konkrēto iestādi, studiju gadu un iegūto grādu. Visbeidzot, pieraksti savas kompetences – prasmes un valodas un to pārvaldības līmeņus. Neesi pieticīgs un piemini apmeklētos kursus, saņemtos sertifikātus, saņemtās balvas, īstenotos projektus vai pat brīvprātīgo darbu. Lai tavs konts būtu redzams pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam, ir svarīgi padarīt to publisku un pieejamu ārpus tavu kontaktpersonu loka. To var izdarīt sadaļā „Edit public profile & URL”.

Izveido oriģinālu nosaukumu (“Title”) un kopsavilkumu (“Summary”)

Virsraksts ir lieliska iespēja parādīt, kas padara tevi unikālu un kādas ir tavas stiprās puses. Padomā, kādi būs tavai darba sfērai atbilstošie atslēgvārdi, ko varētu izmantot persona, kas meklē darbinieku, un pievieno tos savam virsrakstam. Pateicoties tiešsaistes mākslīgajam intelektam, šie atbilstošie atslēgvārdi ļaus darba devējiem un citiem speciālistiem tevi daudz vieglāk atrast. Vari norādīt precīzu sava amata nosaukumu vai to, kādi amati tevi interesē. Lai izveidotu kopsavilkumu, nav ieteicams iet vieglāko ceļu un izvēlēties automātiski ģenerētu tekstu. Atvēli laiku šim uzdevumam un pasniedz sevi radoši un oriģināli – piemini karjeras sasniegumus, īstenotos projektus vai rezultātus.

Veido kontaktus

Asociatyvi-nuotrauka_Unsplash-6

LinkedIn izmanto datu analīzi un mākslīgo intelektu, lai uzlabotu savu biedru pieredzi. Šīs tehnoloģijas platformas lietotāji izmanto katru dienu – sākot no darba piedāvājumu ieteikumiem un beidzot ar noderīgu saturu savā kanālā. Ja vēlies, lai pēc iespējas vairāk cilvēku tevi pamanītu, iegūsti platformā jaunas paziņas, seko sev interesējošiem cilvēkiem un pievienojies dažādām grupām.

Lai paplašinātu savu kontaktpersonu loku, raksti ziņas, atbildi uz citu cilvēku ziņām un komentē tās. Regulāri sazinoties un veidojot kontaktpersonu “tīklu” LinkedIn kanālā, tu būsi pamanāmāks un tev būs lielāka iespēja saņemt vērtīgu darbu vai sadarbības piedāvājumu.

Kopīgo noderīgu saturu

Labākais veids, kā sasniegt lielāku auditoriju, ir koplietot augstas kvalitātes profesionālu saturu. Ja vēlies, lai algoritms uzlabo tavu “redzamību”, publicē unikālas, interesantas un lietotājam draudzīgas ziņas.

Tīmekļa rīki ļauj kopīgot ne tikai tekstu, bet arī fotoattēlus vai videoklipus, citu lietotāju rakstus un saites uz ārējām tīmekļa lapām. Mudini citus lietotājus pārpublicēt tavas ziņas, uzdod jautājumus un mudini viņus dalīties savā pieredzē vai viedokļos.

Atzīmē savās ziņās citus cilvēkus, lai palielinātu varbūtību, ka šī ziņa sasniegs pēc iespējas vairāk cilvēku. Ir arī noderīgi savās ziņās izmantot tēmturus (hashtag), kas klasificē saturu un izceļ katram lietotājam svarīgo. Ir ieteicams savai ziņai pievienot vismaz 3 un ne vairāk kā 10 tēmturus.

Ieliec ziņu īstajā laikā

Publicējot informāciju LinkedIn platformā, ļoti svarīgi ir izvēlēties pareizo laiku ziņojuma publicēšanai. Profesionālais sociālo tīklu algoritms ņem vērā mijiedarbību skaitu ar ziņu pirmajā stundā pēc tās publicēšanas. Efektīvi būtu publicēt ziņas, kamēr tavi sekotāji ir tiešsaistē, lai efektīvi sasniegtu vēlamo auditoriju. Tiek uzskatīts, ka labākais laiks ziņu kopīgošanai LinkedIn platformā ir pulksten 7:45, 10:45, 12:45 un 17:45.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us