YouTube iztērēs $100 milj. slavenībām

Baumas vēsta, ka Google veic pārrunas ar Holivudas aģentūrām par kanālu izveidošanu YouTube, kurus veidos slavenības. Par katru kanālu korporācija ir gatava maksāt $5 milj., kuras pienāksies slavenībām kā honorārs, kā arī atlīdzinās filmēšanas izdevumus.

Pēc idejas, populāriem aktieriem un raidījumu vadītājiem ir jāvada nelieli trīs minūšu ilgi šovi, kas ir tieši saistīti ar viņu profesiju. Tā, piemēram, kulinārā raidījuma vadītājs varētu stāstīt YouTube par saviem ēdienu gatavošanas noslēpumiem. Google vēlas piesaistīt 20 slavenības, tādējādi iztērējot apmēram $100 miljonus, kas ir liela nauda pat priekš tādas lielas kompānijas. Naudas atgūšana notiks ar priviliģētu reklāmdevēju piesaistīšanu.

[img]http://datuve/images/upload/20110228182821.jpg[/img]

Šie jaunumi netieši apstiprina baumas par to, ka YouTube grasās nodarboties ar video filmēšanu. Agrāk tika minēts par kompānijas vēlmi iegādāties studiju Next New Networks, kura specializējas tieši jautru „vīrusu” video filmēšanā. Acīmredzami, YouTube tādā veidā cenšas paaugstināt sava video satura kvalitāti, kas uz šodienu par 99% sastāv no mājas vai mobilo telefonu video.

«Jēga nav tajā, lai iegādātos kvalitatīvu kontentu, bet tajā, lai stimulētu tā izveidošanu. Piedāvājot plašu kvalitatīvu video klāstu, mēs iepriecinām skatītājus un, tādējādi, arī reklāmdevējus», – stāsta anonīms avots, kuram ir zināma situācija kompānijā.

Kā avots izmantota New York Magazine.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us