Yahoo vadītājs Jangs grasās atkāpties no amata

Yahoo meklē jaunus kandidātus vadītāja amatam, jo Džerijs Jangs (Jerry Yang) ir paziņojis savus plānus publiskā spiediena ietekmē atkāpties no amata. Yahoo ir apstiprinājis, ka Džerijs Jangs, viens no uzņēmuma dibinātājiem, pametīs šo amatu, tāpēc ir sākušies kandidātu meklējumi.

Tiklīdz tiks atrasts aizstājējs, Jangs atgriezīsies pie savu iepriekšējo pienākumu pildīšanas – pievērsīsies Yahoo globālajai stratēģijai un mēģinās palīdzēt uzņēmumam, jo pašlaik tajā ir diezgan liels juceklis.

Uzņēmuma valde paziņojusi: „Džerijs piedalījies pārrunās par to, kurš būtu piemērotākais brīdis amatu maiņai. Mēs vienojāmies, ka tagad ir īstais laiks atrast jaunu vadītāju, kurš spētu uzņēmumu pacelt nākamajā līmenī. Esam pateicīgi Džerijam par viņa ieguldīto darbu pēdējo 18 mēnešu laikā, un mums ir liels prieks, ka viņš nolēmis turpināt savu darbu šajā uzņēmumā kā viens no vadošajiem darbiniekiem.”

[img]/images/upload/539w.jpg[/img]
Jangs publiski paziņoja, ka viņš vēlējās palikt savā amatā, taču uzņēmuma valde izdarīja pārāk lielu spiedienu un vēlas viņam atrast aizvietotāju pēdējo mēnešu laikā zaudēto darījumu dēļ. Yahoo kandidātu meklējumos palīdzēs firma [i]Heidrick & Struggles[/i], tiks izskatīti arī Yahoo pašreizējo darbinieku pieteikumi.

Jangs par vadītāju kļuva 2007. gada jūnijā. Sākumā viņš guva panākumus, taču viņa karjeru atcerēsies kā neveiksmīgu. Tā iemesls ir Microsoft neveiksmīgais mēģinājums pārņemt meklēšanas gigantu Yahoo. Pēc mēnešiem ilgas publiskas diskusijas par tirdzniecību, Microsoft piedāvāja iegādāties uzņēmumu par samazinātu cenu. Septembra sākumā uzņēmuma akciju cena nokritās līdz $17,81. Šobrīd akciju cena ir $10,63 – tā ir zemākā pēdējo piecu gadu laikā.

Neveiksmju sarakstam pievienojas neizdevušās partnerattiecības ar Google. ASV Tieslietu ministrija piedraudēja iesniegt konkurences likumu, lai Google neiegūtu pārāk lielu kontroli reklāmas tirgū.

Yahoo ienākumi ir samazinājušies par 51%. Uzņēmums stingri paļaujas uz reklāmas tirgu, taču tas visticamāk cietīs globālās ekonomiskās krīzes rezultātā. Analītiķi uzskata, ka reklāmas internetā būs veiksmīgākas, nekā drukātās vai televīzijā translētās, taču Yahoo atšķirībā no Google vairāk paļaujas uz grafiskām nevis teksta reklāmām, tādēļ nav skaidri paredzams, kas notiks tuvāko mēnešu laikā.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us