Warner Bros. ierīkojuši kinoteātri Facebook tīklā

Kompānija Warner Bros. atklājusi online kinoteātri lielākajā sociālajā tīklā Facebook. Resursa lietotāji varēja, samaksājot 3 dolārus, noskatīties filmu “Tumšais bruņinieks”, bet serviss bija pieejams mājas lapā The Dark Knight.

Skatīšanās minimālā cena bija 3 dolāri, maksimālā – 30 dolāri: par šo naudu lietotājs varēja paņemt filmu “nomā” uz divām diennaktīm, kuru laikā varēja skatīties to neierobežotā daudzumā.

“Tumšā bruņinieka” demonstrēšana ir kļuvusi par pirmā kopīgā Facebook un Warner Bros. projekta pirmizrādi. Gaidāms, ka nākotnē kinokompānija rādīs lietotājiem arī citas pašu uzņemtās filmas. Šis eksperiments, labākajās amerikāņu servisa tradīcijās, bija pieejams tikai lietotājiem no ASV. Nākotnē serviss tiks atvērts arī citu valstu iedzīvotājiem.

[img]http://datuve/images/upload/20110310141210.jpg[/img]

Eksperti atzīmē, ka sociālā tīkla, kura lietotāju skaits pārsniedza 600 milj.cilvēku, un vienas no slavenākajām kinokompānijām kopīgs projekts var būtiski pasliktināt videoresursu, tādu kā Netflix un Hulu, biznesu, ziņo Mashable.

No otras puses, nav skaidrs, kāpēc ir jāpērk filma “vienai skatīšanai”, ja to var bezmaksas lejupielādēt no torentiem. Reālā kinoteātra apmeklējums vismaz var iepriecināt ar lielo ekrānu un iemeslu jauniem kontaktiem.

Kā avots izmantota Mashable.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us