Vairums amerikāņu veikalam atpakaļ atdod strādājošu elektroniku

Einšteins teicis, ka ir divas bezgalīgas lietas – kosmoss un cilvēku stulbums. Ja par pirmo joprojām strīdas, tad otro bezgalību pierāda nesen veikts pētījums par amerikāņiem. Tajā noskaidrots, ka lielākais vairums elektronikas ierīču, kas nodotas garantijas remontā, darbojas un nemaz nav saplīsušas.

Ierasts, ka kādas ierīces nedarbošanās gadījumā patērētājs ieskatās lietošanas instrukcijā, vai vismaz pavaicā sevi interesējošo tēmu kādā forumā, un tikai tad sāk rēķināties ar produkta nodošanu garantijas remontā. ASV analītiķi no kompānijas Accenture pierādījuši, ka lielākā daļa amerikāņu izlaiž pirmos soļus un remontā nodod pilnīgi nebojātas ierīces.

[img]/images/upload/applerip.jpg[/img]
Pērnajā gadā uz veikaliem atpakaļ aizceļojuši dažādi priekšmeti 13,8 miljardu ASV dolāru vērtībā vērtībā. Pētījuma autori uzskata, ka 68% no „šis te ir salūzis” precēm atgriezti pārdevējam, jo tie nav atbilduši klienta vēlmēm (viņi nav mācējuši ar tām apieties un izlēmuši, ka vieglāk tās atdot veikalam), 26 līdz 27 procenti, jo pircēji sapratuši, ka ierīce ir pārāk dārga un nelietderīga, savukārt tikai 5-6 atlikušie procenti ierīču patiešām bijušas bojātas. Pie tam, tikai neliela daļa no šiem 5 procentiem bijuši bojāti jau pirkuma brīdī.

Accenture vadītājs Terijs Stegers (Terry Steger) uzskata, ka šāda situācija radusies amerikāņu mentalitātes dēļ – ja nav iespējams kaut ko sagatavot darbam minūtes laikā, tas vai nu nestrādā, vai nu nekam neder. Otrs iemesls, ko min kompānijas pārstāvis, ir amerikāņu vēlme iegādāties spīdīgas preces, kas viņus patiesībā interesē tikai to izskata dēļ.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us