Uz pitstopu: Kaspersky Lab ar partneriem apsprieda plānus un mērķus jauno tirgu valstīs

Vairāk nekā 70 Kaspersky Lab partneru no Austrumeiropas, Tuvajiem Austrumiem, Āfrikas un Latīņamerikas jūnija sākumā pulcējās tradicionālajā, nu jau piektajā, reģionālajā partneru konferencē jauno tirgu valstīm, kas šogad notika Kijevā. Pēc analoģijas ar Formula 1 sacīkstēm, ar kurām Kaspersky Lab saista ilgtermiņa sadarbība ar Ferrari un tā sacīkšu komandu, partneru tikšanās kļuva par savdabīgu pitstopu — īsu apstāšanos ar iespēju koriģēt plānus un mērķus, saliedēt komandu un uzņemt jaunu, drošu startu.

Kaspersky Lab vienmēr ir uzskatījis partnerus par savas lielās, starptautiskās komandas neatņemamu sastāvdaļu, un savus panākumus pasaules IT tirgū uzņēmums lielā mērā saista tieši ar viņiem. Tiecoties radīt maksimālas iespējas partneru uzņēmējdarbības attīstībai, Kaspersky Lab pievērš lielu uzmanību vietējiem projektiem un iniciatīvām, dodot vietējiem uzņēmumiem brīvību biznesa plānu īstenošanā. Tieši šie jautājumi cita starpā tika apspriesti konferencē Ukrainas galvaspilsētā. Kopīga tirgvedība, jauni projekti, pirmrindas izstrādājumi un pakalpojumi — tieši tādam ir jākļūst jaunajam startam pēc Kijevas pitstopa.

Īpaša uzmanība konferencē tika veltīta Kaspersky Lab un tā partneru stratēģijai korporatīvajā segmentā. Tieši šajā jomā uzņēmums gatavojas strādāt jauno tirgu valstīs. Pašlaik tirgus daļu ziņā Kaspersky Lab makroreģionā ieņem stabilu trešo vietu pasaules korporatīvo aizsardzības programmatūru ražotāju vidū. Tuvākajā laikā uzņēmums plāno ar partneru palīdzību nostiprināt zīmola pozīcijas visās jauno tirgu valstīs. Turklāt Kaspersky Lab ir gatavs piedāvāt korporatīvajiem klientiem ne vien jauno, komplekso platformu Kaspersky Security for Business, bet arī vairākus specializētus pakalpojumus aizsardzībai pret noteiktiem kiberdraudiem.

Līdztekus pašreizējās situācijas un jaunāko plānu apspriešanai Kijevas konferences laikā Kaspersky Lab pasniedza apbalvojumus labākajiem partneriem, kas guvuši ievērojamus sasniegumus 2012. gadā. Par gada labāko partneri kļuva uzņēmums Westcon Security no Dienvidāfrikas Republikas. Balvu par labāko projektu saņēma partneris GMS no Ekvadoras, kas spēja nodrošināt tiešsaistes maksājumu aizsardzību reģiona lielākajās bankās, izmantojot tehnoloģiju «Droši maksājumi». Kategorijā «Gada labākā iniciatīva» uzvarēja uzņēmums KABTEL no Maķedonijas, kura pūliņu rezultātā par Kaspersky Lab klientu ir kļuvis Deutsche Telecom meitasuzņēmums. Labāko izaugsmes dinamiku pagājušajā gadā demonstrējis Delta International Communication no Saūda Arābijas, bet visizcilākie pārdošanas rezultāti fiksēti Turcijas uzņēmumam InfoNet. Visbeidzot, par «Gada labāko startu» tika atzīts partneris Comztek no Dienvidāfrikas Republikas.

«Pitstops, šķiet, vislabāk raksturo mūsu jubilejas, piektās, partneru konferences būtību. Līdzīgi sacīkšu komandām, kuru izturība tiek pārbaudīta kritiskos automašīnas ārkārtas labošanas un apskates brīžos, mēs spējām sapulcēties un koncentrēt savus spēkus kustības trajektorijas un nākotnes mērķu apspriešanai. Pēc plānu korekcijas, galveno prioritāšu noteikšanas un lēmumu pieņemšanas, kādā virzienā attīstīt uzņēmējdarbību, mēs nākotnē prognozējam ilgtspējīgu izaugsmi. Esmu pārliecināts, ka ar šādu partneru komandu jauno tirgu valstīs mums ir pa spēkam jebkādi projekti un nozīmīgi sasniegumi,» pēc konferences Kijevā sacīja Kaspersky Lab tirdzniecības direktors Garijs Kondakovs.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us