Jau kopš Twitter parādīšanās cilvēki ir izvirzījuši dažādus pieņēmumus par to, kā šī pakalpojuma īpašnieki plāno pelnīt naudu. Beidzot Twitter veidotājs ir apmierinājis šo cilvēki ziņkāri, [url=http://blog.twitter.com/]paziņojot[/url] par saviem plāniem izvietot minētajā tīmekļa vietnē reklāmas. Tās gan nebūs redzamas visu laiku, bet parādīsies pie vietnē veiktās meklēšanas rezultātiem.
Uzņēmums uzskata, ka jaunie reklāmu paziņojumi ([i]Promoted Tweets[/i]) nav tradicionāla pieeja peļņas gūšanai, taču ir diezgan grūti izprast, kā uzņēmums nonākts līdz šādam pieņēmumam, jo reklāmas dažādās tīmekļa vietnēs ir ļoti izplatīta parādība. Twitter veidotājs uzņēmuma blogā ziņo, ka jaunie reklāmas paziņojumi reizēm parādīsies pie meklēšanas rezultātiem. Ir redzams, ka Twitter nevēlas īpaši aizkaitināt savus lietotājus ar uzbāzīgām reklāmām.
[img]http://datuve/images/upload/20100414150620.jpg[/img]
Twitter veidotājs Stouna kungs ziņo, ka lietotājiem tiks rādīti tikai populārie paziņojumi. Tas nozīmē, ka paziņojumi, uz kuriem cilvēki neatbildēs, nepievienos favorītiem vai nenosūtīs citiem lietotājiem, tiks izņemti. Par šādiem paziņojumiem, protams, reklamētajiem uzņēmumiem nebūs jāmaksā.
Pie meklēšanas rezultātiem neparādīsies vairāk par vienu šādu ziņojumu un tas tiks atzīmēts kā reklāma. Vietnē būs redzamas tādu uzņēmumu, kā [i]Best Buy, Red Bull, Bravo, Sony Pictures, Starbucks[/i] un [i]Virgin America[/i] reklāmas.
[url=http://www.tgdaily.com/business-and-law-features/49351-twitter-unveils-monetization-plans]TG Daily[/url]