Neskatoties uz strauji augošo popularitāti, Twitter nemeklē vieglus peļņas ceļus. Tā rādītāji uzskata, ka jābūt maz reklāmas un tai jābūt interesantai lietotājam. Atrodoties peļņas bez kaitējuma meklējumos, kompānija Twitter palaida jauno servisu, kas ieguvis “@Earlybird” («agrais putniņš») nosaukumu.
Tas ir Twitter akaunts, kura plūsmā tiks publicēti ekskluzīvi, laika ierobežoti piedāvājumi no mājas lapas partneriem. Pagaidām serveris darbojas tikai ASV teritorijā, bet drīzumā Twitter varētu palaist pakalpojumu arī citos tirgos. Servisā varēs sameklēt piedāvājumus par ikdienas patēriņa priekšmetu, augstu tehnoloģiju gadžetu un biļešu tirdzniecību uz dažādiem pasākumiem.
@Earlybird darbojas tāpat, kā citi Twitter akaunti, t.i. lietotājam jāparakstās uz jaunumu saņemšanu, kurus pēc tam varēs pārraidīt no jauna (ReTwitt). Servisa darbs sāksies ar sadarbību ar lieliem zīmoliem, bet drīzumā iespēju izvietot sludinājumus @Earlybird iegūs nelielas vietējās kompānijas. Twitter pārstāvis apstiprināja, ka servisā tiks pielietota ģeolokācija, kas nozīmē, ka abonenti varēs saņemt ziņojumus, kas ir saistīti ar viņu ģeogrāfisko stāvokli.
Uz doto brīdi @Earlybird jau ir reģistrējušies 10 000 „sekotāji”. Ir zināms, ka tuvākajā nākotnē Twitter izpētīs jautājumu par vietēju piedāvāju radīšanu, piemēram, pilsētas mērogā. Ja @Earlybird veiksies labi, tad kampaņa izplatīsies arī uz citām nozarēm, tādām kā grāmatas, mūzika, filmas un TV raidījumi.
Kā avots izmantotas webplaneta.de & Read Write Web (www.readwriteweb.com).