Reuters apkopotā informācija liecina, ka tikai 6,7% no mobilo tālruņu lietotājiem izmanto iebūvēto mūzikas klausīšanās iespēju, taču tas nebūt nebūs šķērslis mobilo tālruņu digitālās mūzikas tirdzniecības bumam, jo, sadalot tālruņus pa grupām, mūzikas klausīšanās iespēju izmanto 27,9% viedtelefonu īpašnieki un 74,1% iPhone īpašnieki.
Jau sen mūzikas pārdošana diskos vai pat kasetēs nav aktuāla, aizvien vairāk patērētāji pievēršas digitālajai mūzikai, ko lejupielādēt tieši savā datorā. Speciālisti lēš, ka, pateicoties trešās paaudzes mobilo sakaru piedāvātajam datu pārraides ātrumam un servisu attīstībai, nākamais attīstības solis varētu būt mūzikas iegāde tieši mobilajā telefonā, kas ir pietiekami ērts, mazs un viegli lietojams – tieši tāds, kādu pieprasa patērētājs.
[img]/images/upload/itunesstore.gif[/img]
Kā viens no iespējamajiem „sprādziena” radītājiem varētu būt jau ilgi baumotais Apple 3G iPhone, kas piedāvātu ekselentas mūzikas atskaņošanas iespējas un ērtu datu lejupielādi caur mobilo sakaru tīklu. Jāpiezīmē, ka par labu e-mūzikas teorijai kā nākotnes ikdienai runā fakts, ka Apple iTunes interneta veikals šā gada februārī bija vadošais mūzikas izplatītājs ASV teritorijā. Iespējams, tieši šīs informācijas dzīti, Verizon un Rhapsody mobilo sakaru operatori šogad klajā laidīs savas jaunās lejupielādes vietnes, kur iegādāties mūziku.