Kad pasaulē sākās ekonomiskā krīze, cieta arī elektropreču tirgus, kurā visstiprāko triecienu piedzīvoja datoru un TV industrijas. Pieprasījums pēc LCD televizoriem uz klēpjdatoriem bija tik zems, ka vairāki LCD paneļu veidotāji pārdeva savus ražojumus lētāk par to ražošanas izmaksām. 2008.gada maijā Samsung paziņoja, ka laidīs tirgū jauno LED HDTV tehnoloģiju. Plāns bija ļoti veiksmīgs un 2009.gadā uzņēmums tika pie 59,8% no globālā LED LCD TV tirgus.
Samsung ziņo, ka 2009.gadā paredzēts pārdot 2 miljonus LED LCD televizoru, savukārt 2010.gadam plāni ir daudz grandiozāki. Samsung plāno 2010.gadā pieckāršot LED HDTV pārdošanas apjomus līdz 10 miljoniem vienību.
Uzņēmumam gan var gadīties kāds darvas piliens plānotajā medus mucā – tiek prognozēts, ka 2010.gadā konkurence LED HDTV tirgū būs daudz saspringtāka, nekā tā ir šogad. Kas tad īsti piesaista patērētājus ar LED aprīkotajiem HDTV? Tie ir ievērojami plānāki nekā pašlaik populārie LCD televizori ar [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_cathode]CCFL[/url] izgaismojumu, kā arī tie patērē mazāk elektroenerģijas. LED televizoriem ir arī labākas krāsas, kontrasts un attēla kvalitāte.
Ziņu aģentūra Reuters skaidro, ka šogad kopējais pārdoto vienību apjoms LED televizoru tirgū būs apmēram 4,3 miljoni. Otrajā vietā aiz Samsung atrodas Sharp – tiek prognozēts, ka šim uzņēmumam šogad tiks 27,9% liela tirgus daļa.
Samsung prezidents [url=http://www1.messe-berlin.de/vip8_1/website/Internet/Internet/www.ifa-berlin/englisch/index.html]IFA 2009[/url] pasākumā Vācijā stāstīja arī par AMOLED televizoriem. Esot gan nepieciešams vairāk laika, lai to ražošana kļūtu ienesīga.
Raksta avots – [url=http://www.dailytech.com/Samsung+Plans+5+Times+Increase+in+LED+HDTV+Sales+in+2010/article16170.htm]DailyTech[/url]