Samsung Mobile Display uzskata, ka globālais viedtālruņu tirgus no 170 miljoniem vienību 2009.gadā izaugs līdz 500 miljoniem vienību 2012.gadā. No kopējā mobilo tālruņu tirgus, viedtālruņi 2012.gadā sastādītu 29 procentus, salīdzinot ar 14 procentiem 2009.gadā.
Neraugoties uz globālo ekonomisko krīzi un pārdošanas apjomu samazināšanos mobilo tālruņu tirgū, viedtālruņus (piemēram, Apple ražoto iPhone un RIM Blackberry) cilvēki pērk aizvien vairāk.
Displeju ražotājs arī paredz, ka apmēram puse no mobilajiem tālruņiem, digitālajām kamerām, navigācijas ierīcēm un digitālajiem multivides atskaņotājiem, kas tiks pārdoti 2013.gadā, būs aprīkoti ar skārienjūtīgajiem ekrāniem.
Uzņēmums uzskata, ka augošais viedtālruņu tirgus un skārienjūtīgo ekrānu popularitāte palielinātu OLED ([i]organic light-emitting diode[/i]) displeju pārdošanas apjomus. Pašlaik OLED displeji ir mazs, taču strauji augošs tirgus segments. Tie tiek uzskatīti par nākamās paaudzes displejiem, jo ir plānāki un piedāvā augstākas kvalitātes attēlus nekā šķidro kristālu vai plazmas paneļi, taču tiem ir īsāks mūžs un augstāka cena.
Nākamo 5 gadu laikā ar OLED displejiem varētu tikt aprīkota puse no visiem mobilajiem tālruņiem, ziņo uzņēmums. Tie varētu tikt izmantoti arī 20% no visiem digitālajiem fotoaparātiem un 30% no portatīvajām spēļu konsolēm.
Raksta avots – [url=http://www.reuters.com/article/technologyNews/idUSTRE53I03V20090419]Reuters[/url]