Nokia atgriežas: 2016.gadā kompānija plāno izdot savu jaunāko viedtālruni

nokia

Nokia sper soli tālāk, un nolemj atgriezties ierindā, lai piedāvātu tirgū savus viedtālruņus.

Nokia ir kompānija, kas dominēja tirgū līdz pat 2007.gadam, taču līdz ar pirmo iPhone parādīšanos sāka piedzīvot zaudējumus. Tomēr tagad kompānija ir pārliecināta, ka ir īstais brīdis atgriezties, vadoties pēc izstrādāta 10 gadu plāna, kas varētu likt Nokia atgriezties pat tirgus topa augšgalā.

“Mēs jūtam pienākumu atgriezties, tādēļ vēlreiz eksperimentēsim patērētāju zonā”, sacīja Nokia kompānijas izpilddirektors Rajevs Suri (Rajeev Suri) – Barselonā notiekošajā Mobile World Congress pasākumā.

Kompānija vēl ir agrīnā stadijā un jaunāko viedtālruņa relīzes dienu paziņos vēlāk. Turklāt 2014.gadā Nokia pārdeva savu mobilā telefona izstrādātāja kompāniju Microsoft, un šis veiktais darījums liedza Nokia izmantot savu zīmolu līdz pat pagājušā gada beigām.

Pēc šī līguma termiņa beigām Nokia nolēma atgriezties mobilo telefona biznesā, ja vien spēs atrast dzīvotspējīgu partneri, kas varētu uzņemties ražotāja, pārdošanas, mārketinga un klientu atbalsta atbildību, lai aizstātu Foxconn.

“Ja mēs atradīsim pasaules klases partneri, kurš varētu uzņemties attiecīgu atbildību, mēs labprāt cieši kopā ar viņiem sadarbotos, kā arī vadītu projektu un tehnoloģijas attīstīšanu – gluži tāpat, kā mēs to darījām ar Nokia N1 Android planšetdatoru”, tā izteicās viens no Nokia kompānijas pārstāvjiem.

Kādu laiku mēs tomēr vēl neredzēsim jaunāko Nokia viedtālruni, it sevišķi, ka Suri ir apņēmies saviem topošajiem patērētājiem likt fantazēt par nezināmo. “Nav vajadzības steigties, nav ierobežota laika”, sacīja Suri. “Tas varētu notikt 2016.gadā, iespējams – arī vēlāk.”

Līdz ar jaunajiem Nokia viedtālruņiem kompānija būs atbildīga arī par tās dizainu un zīmolu. “Mēs nevēlamies uz jebkādas ierīces uzlikt vienkāršu, prastu logo”, Teica Suri. “Tai vajadzētu likt izjust Nokia zīmolu, kā arī pavēstīt – kas ir Nokia tā nozīmi.”

Pagājušajā gadā Nokia laida klajā Ozo virtuālās realitātes kameru, kuru kompānija raksturoja kā” pirmo plānoto portfolio digitālās multivides risinājumu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us