Microsoft turpina reklāmu karu pret Apple

Kompānija “Microsoft” nemazina savus centienus publiski uzbrukt “Apple” produktiem. Pavisam nesen jau tika izlaists reklāmas rullītis, kurā tika apgalvots – “iPad Pro nav dators” (skatīt zemāk), savukārt tagad Surface Pro 4 tiek salīdzināts ar MacBook Air.

Microsoft lepni izceļ tādas Surface Pro 4 īpašības kā atvienojamā klaviatūra, irbulis un skārienjūtīgā ekrāna funkcijas, tajā pašā laikā noniecinot MacBook tā “lēnuma, smaguma nedaudz kvadrātiskās formas” dēļ. Reklāmā tiek secināts, ka Air ir “vēl mazāk noderīgs kā cepure Jūsu kaķim”.

Iepriekš reklāmu videoklipos tika pretstatīti abu kompāniju virtuālie asistenti – Cortana un Siri – viens pret otru. Apple Siri uzstāja, ka tieši klaviatūra padara iPad Pro par datoru, bet Cortana izjautāja par pilnas galddatora programmatūras, jaudas un ārējo portu iztrūkumu.

Laika periodā no 2006.gada līdz 2009.gadam Apple bija krietnu soli priekšā reklāmu karos, pateicoties to kampaņai “I’m a Mac, I’m a PC”, kur PC tika pozicionēts kā neintuitīva iekārta, kas pastāvīgi pakļauta vīrusu uzbrukumiem, savukārt Mac izceļot tā vieglās lietošanas un stilīguma dēļ.

Savukārt mūsdienās situācija ir nedaudz mainījusies – Apple portatīvie datori jau sen nav piedzīvojuši vērā ņemamas izmaiņas, kamēr Microsoft Surface kļuvis vēl plānāks, vieglāks un arī jaudīgāks, līdz ar to kļūstot par arvien populārāku produktu patērētāju vidū.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us