Microsoft stāsies pretī Apple izsmejošajām reklāmām

Arī nopietnie puiši no Microsoft var būt smieklīgi! Daļa no 300 miljonu vērtās Windows tēla uzlabošanas kampaņas tiks veltīta reklāmām, kas paredzēta kā prettrieciens Apple ironiskajai Mac vs. PC. Divas no lomām tiks arī Džerijam Seinfeldam (Jerry Seinfeld) un kompānijas dibinātājam Bilam Geitsam (Bill Gates). Vairāki Microsoft avoti ziņo, ka Dž. Seinfelds par šo lomu reklāmās saņems 10 miljonus ASV dolāru.

Roberts Pasikofs (Robert Passikoff) no Brand Keys skaidro Microsoft situāciju: „Patērētāji viņos nesaskata “foršumu”. Apple ir foršs. Vai kāds maz var atsaukt atmiņā kādu Microsoft reklāmu? Nē!” Turpretī Apple visus PC pārstāvjus ar savām reklāmām padarījusi par iesūnējušiem kungiem, kamēr Mac lietotāji ir jautri, dzīvespriecīgi un netiek apgrūtināti ar datora problēmām. Omnicom Group izstrādātās reklāmas jau kļuvušas par popkultūras daļu, taču nu pienākusi Microsoft kārta pasmieties.


Vairāku Apple reklāmu apkopojums

Paredzams, ka Windows reklāmu rullīši startēs 4. septembrī un to nosaukums būs „Windows, Not Walls” – „Logi, nevis sienas”. Lai arī kompānijas pārstāvji skaidro, ka reklāmas materiālus izpaust ir pāragri, visai skaidri zināms, ka kampaņa būs vērsta pret Mac Guy un PC Guy reklāmām no Apple puses – vairāki analītiķi tieši šo kampaņu vērtē kā vienu no būtiskākajiem iemesliem pēdējo gadu straujajam Apple uzvaras gājienam tirgus iekarošanā.



Mazs atgādinājums tiem, kas aizmirsuši Microsoft reklāmas

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us