Microsoft plāno Xbox Kinect un WP7 reklāmās iztērēt miljardu dolāru

Microsoft vadītājs Stīvs Balmers nolēmis gaidāmās Windows Phone 7 operētājsistēmas un Xbox 360 spēļu konsolei paredzētā [url=http://datuve/raksts/3522/Microsoft_oficiali_prezente_Project_Natal/]Kinect[/url] kontroliera reklamēšanai novirzīt 1 miljardu ASV dolāru. Kā zināms, naudas Redmondas uzņēmumam netrūkst. To pierādīja 2008. gads, kad Microsoft bija gatavi solīt par Yahoo 23 miljardus ASV dolāru.

Ienākumi uzņēmumam nāk galvenokārt no tā ienesīgās Windows operētājsistēmas, taču ārpus personālo datoru OS tirgus Microsoft ir nācies krietni papūlēties, lai izvirzītos kāda tirgus līdera pozīcijā. Viedtālruņu tirgū Windows Mobile tirgus daļu samazinājuši tādi konkurenti kā Apple ar iPhone OS un Google ar Android. Microsoft cerēja, ka ar viedtālruņiem saistīto situāciju palīdzēs mainīt Kin, taču tās izrādījas veltas cerības.

Microsoft Xbox 360 spēļu konsole ir bijusi veiksmīgāka par Microsoft viedtālruņu mēģinājumiem, taču pēc pārdoto vienību skaita visā pasaulē tā vienalga seko Nintento Wii (neraugoties uz to, ka Xbox 360 tirdzniecībā parādījās pirmā). Microsoft cer, ka jaunais konsoles papildinājums – Kinect, sniegs nepieciešamo palīdzību, kas ļauj konsolei apsteigt japāņu veidoto konkurentu.

Kinect, kas iepriekš bija pazīstams kā Project Natal, reklāmām saņems pusi naudas – aptuveni 500 tūkstošus ASV dolāru. Microsoft plāno izvietot reklāmas Nickelodeon un Disney tīmekļa vietnēs un pārraidīt tās Amerikas Savienotajās Valstīs populārajā televīzijas raidījumā [i]Dancing with the Stars[/i] un Fox veidotajā seriālā [i]Glee[/i]. Kinect reklāmas parādīsies arī žurnālos [i]People[/i] un [i]InStyle[/i].

Kinect un WP7 reklamēšanas nolūkos tiek plānots arī pasākums Taimskvērā, reklāmas YouTube tīmekļa vietnē, kā arī sadarbība ar Kellogg’s brokastu pārslu ražotājiem, Pepsi un Burger King.

Microsoft jau sākuši raidīt Windows Phone 7 reklāmas, kas uzsver to, kā operētājsistēma ļauj lietotājiem ātri tikt galā ar veicamajiem uzdevumiem un atgriezties pie savām darīšanām.


Kā zināms, Microsoft iepriekšējie produktu reklamēšanas mēģinājumi uzņemti ar dažādām atsauksmēm – Džerija Seinfila un Bila Geitsa reklāmas izraisīja apjukumu, savukārt [i]Laptop Hunters[/i] reklāmas tika uzņemtas daudz pozitīvāk.

[url=http://www.dailytech.com/Microsoft+Plans+to+Pour+1B+USD+Into+Xbox+Kinect+Windows+Phone+7+Ads/article19914.htm]DailyTech[/url]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us