Microsoft paziņojuši, ka viņi atvērs paši savus veikalus, līdzīgi kā to dara Apple. Šajos veikalos būs iespējams iegādāties visu iespējamo produkciju, kuru ražo programmatūras gigants – sākot ar programmām, un beidzot ar spēļu konsolēm un to papildpiederumiem.
Microsoft vecākais operāciju eksperts Kevins Tērners (Kevin Turner) skaidro, ka kompānija smagi strādā pie PC un Microsoft pirkšanas paradumu maiņas. Viņš stāsta, ka ar uzlabotu Microsoft inovāciju prezentēšanu ir iespējams panākt lielākas pircēju daļas iegūšanu.
Saskaņā ar Reuters, Microsoft nolīguši Wal-Mart bijušo menedžeri Deividu Porteru (Davud Porter), kurš būs vadītājs kompānijas produktu izplatīšanā. Pagaidām gan nav zināms kādu stratēģiju izdomās D.Porters – cik daudz un kur tiks izvietoti veikali, kādi produkti tajos būs nopērkami u.tml.
Analītiķi šo giganta soli jau paspējuši novērtēt kā divējādu. No vienas puses, krīzes laikā atvērt specializētu veikalu nav prāta darbs, savukārt no otras puses,tā ir lieliska iespēja palielināt pārdošanas apjomus. Piemēram, lokālajos plaša preču klāsta veikalos kompānijas produkti (peles, konsoles, MP3 atskaņotāji u.c.) tiek nolikti tieši blakus konkurentiem.
Šī nav pirmā reize, kas Microsoft iesaistās šādā cīņā. 1999.gadā kompānija Sanfrancisko atvēra veikalu „microsoftSF”. 790 kvadrātmetru telpā varēja iegādāties dažādu programmatūru. Tāpat veikals kalpoja kā šova vieta, jo varēja aplūkot Microsoft WebTV platformas piedāvātās iespējas. Eksperiments ar veikalu izgāzās un to aizvēra pēc diviem ar pusi gadiem.
Apple šobrīd ir 251 veikals visā pasaulē, un tajos tiek nodarbināti 16 tūkstoši Apple ekspertu.