Trešdienas vakarā programmatūras gigants Microsoft, sadarbībā ar ASV hiphopa mākslinieku Common prezentēja jaunāko „I’m A PC” kampaņas produktu – īpašus T-kreklus ar kompānijas vēstures liecībām. Prezentētā produktu līnija sastāv no divām daļām – Common izstrādātās „Common for Softwear” un Microsoft radītās „Softwear by Microsoft”.
Vairāki prezentācijā klāt pabijušie žurnālisti jau atzinuši, ka, lai arī Common dizana apģērbs ir nedaudz pievilcīgāks un rotaļīgāks, Microsoft veikums nebūt nav paredzēts tikai programmētājiem vai inženieriem.
[img]/images/upload/softwear1.jpg[/img]
Reperis Common šai līnijai izvēlēts, jo viņš dzimis 80.gados – tajā pat periodā, kad radās Microsoft. „Tā ir apģērbu līnija, kas atsauc atmiņā nostaļģiskas atmiņas par laiku, kad datori tikai sāka mainīt mūsu ikdienu,” informē Microsoft pārstāvji.
[img]/images/upload/softwear2.jpg[/img]
Idejas autori ir aģentūra Crispin Porter & Bogusky, kas ir Microsoft nolīgta tēla spodrināšanas aģentūra – tā pati, kas izstrādājusi Apple radītās „Mac vs. PC” kampaņas pretinieku.
Paredzams, ka produktu līnija veikalos nonāks īsi pirms Ziemassvētkiem – 15.decembrī. ASV veikalos to cena būs nedaudz virs 30 ASV dolāriem.
[img]/images/upload/commonsoftwear.jpg[/img]