Nostādīt sievieti savu produktu priekšgalā kā reklāmu – tas jau nav nekāds jaunums, jo dažas tehnoloģiju un spēļu kompānijas ir ko tādu jau darījušas, tādējādi ieejot vēsturē ne tik labā nozīmē. Tāpēc visai liels pārsteigums bija šī gada GDC (Game Developers Conference) pasākums, kur Microsoft savā preses konferencē uzdrošinājās to atkārtot, ļaujot uz skatuves dejot vairākām ne tik piedienīgi tērptām sievietēm.
Kā apgalvoja Xbox boss Fils Spensers (Phil Spencer): “Notikušais Xbox un Microsoft veltītajā pasākumā pagājušajā nedēļā nekādi neatbilst mūsu vērtībām. Tas viennozīmīgi bija nepareizi un netiks piedots. Es saprotu, ka mēs likām vilties daudziem cilvēkiem, tai skaitā saviem uzticamiem faniem, taču esmu apņēmības pilns, lai turpmāk mēs sevi pasniegtu augstākā līmenī. Mums ir jānodrošina, ka dažādība un integrācija ir svarīgākais mūsu ikdienas biznesā.”
Vairāki vīlušies cilvēki sociālajos tīklos ir pauduši viedokli pēc redzētā: ”Šī ir pirmā reize, kad jutos neaicināts spēles pasākumā”. Kāds cits Microsoft pasākuma apmeklētājs izteicās: ”Paldies, ka likāt man pamest šo konferenci, Microsoft!”.
Lai nu kā, pat dažus Microsoft darbiniekus pārsteidza šāds kompānijas solis, un Xbox Games Mārketinga vadītājs Ēriks Grīnbergs (Aeron Greenberg) izteicās:” Esmu ļoti vīlies, redzot šo visu”.
Vairākus gadus CES un E3 notiekošajās konferencēs mēdz uz skatuves parādīties skaistas un izaicinoši ģērbtas dāmas, lai attiecīgā kompānija varētu stipri vairāk popularizēt savu zīmolu un produktu, piesaistot vīriešu uzmanību. Un tas, atklāti sakot, ļoti labi darbojas un spēj gūt rezultātus, taču, skatoties uz Microsoft situāciju – jāsecina, ka pat giganti mēdz būt izmisuši, kā rezultātā izdara šādu gājienu sevis izcelšanai citu vidū.