Microsoft nesen ziņoja – tiks pārvērtēta Soapbox attīstība. Tiem, kas tankā, Soapbox ir Youtube līdzinieks, kas tika laists klajā 2006. gadā, kura radītājs, īpašnieks un uzturētājs ir Microsoft. Tolaik Google vēl nebija iegādājies Youtube, tas notika mēnesi vēlāk. Pēc CNET ziņu sniegtās informācijas, video koplietošanas tīmekļa vietni pilnībā paredzēts slēgt 31. augustā, bet sākot ar 29. jūliju, Soapbox vairs netiks atļauta video augšupielādēšana.
Pēc sešu mēnešu pastāvēšanas laika, Soapbox tika daļēji bloķēts uz anti-pirātisma filtra uzstādīšanas laiku – īslaicīgi tika bloķēta lietotāju reģistrācija. Pēc diviem mēnešiem tīmekļa vietne atsāka pilnvērtīgu pakalpojumu sniegšanu, bet tā arī nesasniedza vidēju atpazīstamības līmeni.
Microsoft tomēr šajā uzņēmējdarbības prioritāšu noteikšanas laikā nav aizmirsis par tiešsaites video, tā esot MSN piedāvājuma neatņemama daļa. MSN video esot 88 miljoni unikālo lietotāju no visas pasaules, kas aplūko 480 miljonus video materiālu katru mēnesi.
Raksta avots – [url=http://www.theregister.co.uk/2009/07/23/microsoft_kills_soapbox/]Reģistrs[/url]