Klēpjdatoru tirgū Apple uzņem apgriezienus ātrāk nekā citi ražotāji

Reiz kāda pētījuma dati apgalvoja, ka Apple zīmola produktu lietotāji smaida vairāk. Varbūt tas arī ir galvenais iemesls, kādēļ kompānija pēdējo dažu gadu laikā bez emocijām atņēmusi tik daudzus procentus no Windows tirgus daļas. Jaunākie dati liecina, ka Apple kļuvuši par trešajiem lielākajiem klēpjdatoru piedāvātājiem ASV.

Iepriekšējā reizē, kad tika veikts klēpjdatoru ražotāju pētījums, Apple ASV tirgū atradās septītajā vietā. Pirms kāda laika kompānija pārdošanas apjomu ziņā pārspēja tādus grandus kā Toshiba un arī Acer, kļūstot par trešo lielāko „zīmoloto” datoru pārdevēju aiz Hewlett Packard un Dell. Respektablais analītiķu uzņēmums Gartner vēsta, ka gada otrajā ceturksnī kompānija pārdevusi 1,4 miljonus klēpjdatoru, tajā pat laikā HP pārdeva 4,167 miljonus un Dell – 5,25 miljonus vienību. Apple pārdošanas apjomu pieaugums viena gada laikā sasniedzis 38 procentus, kamēr pārējiem TOP3 pārstāvjiem attiecīgi 5,6 un 11,9 procentus.

[img]/images/upload/dell-laptop.jpg[/img]
Mika Kiagava (Mika Kitagawa), Gartner patērētāju datortehnikas tirgus analītiķis: „Dell turpina būt tirgus līderis, ASV teritorijā gada otrajā ceturksnī iekarojot 31,9% tirgus. Apple datoru pārdošanas apjomi pieauga par 38,1% – mājas un izglītības iestādēm paredzēto datoru pārdošana turpināja būt Apple spēcīgā vieta.”

Kamēr ASV Apple nav nekādu problēmu iekārdināt patērētāju, „vecajā pasaulē” tas nenākas tik viegli un kompānijai vēl priekšā pasaules tirgus iekarošana – piektajā vietā šajā sarakstā šobrīd atrodas Toshiba ar 3,14 miljoniem datoru, ko apsteidz Lenovo, Acer, Dell un HP.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us