Japānas valdības veidotā programma, kas mudina iedzīvotājus iegādāties „zaļas” ierīces, palīdz atgūties valsts saimniecībai. Valdība ir radījusi „eko-punktu” sistēmu – patērētājiem tiek piešķirti punkti, kurus var izmantot iegādājoties jaunas preces vai iemanot vecās. Šīs programmas rezultātā nedēļu pēc tās uzsākšanas pārdoto elektropreču skaits ir palielinājies par 50%.
Japāna cer, ka šī sistēma palīdzēs viņiem pārvarēt grūtības, kas ir saistītas ar globālo ekonomisko krīzi. Valsts valdība ir samazinājusi nodokļus dažu automašīnu iegādei, kuras aprīkotas ar gāzes vai elektrodzinējiem. Dažu šāda veida automašīnu cenas vispār nav apliktas ar nodokļiem. Piemēram, Honda Insight un Toyota Prius turpina gūt milzīgu popularitāti Japānā.
Valdība arī turpina meklēt līdzekļus, kā pārliecināt uzņēmumus un patērētājus kļūt „zaļākiem”. Talkā nāk arī IPEEC ([i] International Partnership for Energy Efficiency Cooperation[/i]), kas palīdz dažādām valstīm sadarboties un mainīties ar savu pieredzi.
Raksta avots – [url=http://www.dailytech.com/Japan+Offers+Incentives+to+Purchase+Green+Products/article15343.htm]DailyTech[/url]