HP gatavojas šonedēļ uzsākt astoņu nedēļu garo un 40 miljonu ASV dolāru vērto reklāmas kampaņu „Let’s Do Amazing”. Šī būs pirmā uzņēmuma korporatīvā reklāmas kampaņa piecu gadu laikā un HP tai ir piesaistījuši vairākas slavenības – mūziķi Dr.Dre, komiķi Raisu Darbiju un fotogrāfi [url=http://lv.wikipedia.org/wiki/Annija_Leibovica]Anniju Leibovicu[/url].
Hp cer, ka jaunās reklāmas palīdzēs pārveidot uzņēmuma tēlu, kuru pašlaik, pat neraugoties uz HP „Personal Again” kampaņu, bieži vien saista ar uzņēmumu tehniku. „Lielākā daļa cilvēku uzskata, ka mēs piedāvājam tikai printerus,” stāsta uzņēmuma mārketinga direktors Maikls Mendenhals. Kāds cits HP darbinieks uzskata – lai gan uzņēmums pēdējo piecu gadu laikā ir ievērojami audzis, lielākā daļa tā klientu neredz uzņēmuma darbības patieso plašumu.
Dažas no jaunās kampaņas reklāmām varat apskatīt [url=http://www.72andsunny.com/#/work/hp/let_s_do_amazing/film/]šeit[/url].
[url=http://www.techspot.com/news/38201-hp-to-launch-lets-do-amazing-ad-campaign-this-weekend.html]TechSpot[/url]