Līdz ar Nehalem arhitektūras procesoriem, cilvēkiem varētu zust vajadzība pēc atsevišķām videokartēm – šādu viedokli IDF 2008 konferences laikā paudis Intel pārstāvis Rons Fosners (Ron Fosner).
Astoņdesmito gadu saldākās atmiņas (datori bez atsevišķi izdalītām videokartēm) varētu atgriezties jau tuvāko gadu laikā, kad plaša patēriņa tirgū ienāks neskaitāmu kodolu procesori. Šādu pārliecību R.Fosners paudis, komentējot Intel Nehalem procesoru iespējas grafisko risinājumu lauciņā – viens pats procesors spēj modelēt vairāku simtu tūkstošu detaļu (poligonu) attēlu un to pie viena arī „aizdedzināt” un sašķaidīt reālajā laikā.
[img]/images/upload/nehalem_08.jpg[/img]
Kā atzīst pats Intel pārstāvis, daudzkodolu procesori ir daudz spējīgāki kompleksu ainu renderēšanā (zīmēšanā) nekā grafisko karšu procesori. Viņš arī piebilda, ka viena šāda Intel procesora iegāde ļautu aiztaupīt kaudzi naudas un ekonomiski pamatotāk būtu pāriet no tipiska datora uz jaunu astoņkodolu sistēmu, nekā iegādāties jaudīgu videokarti: „Galvenais stāsts ir, ka jums būs viena videokarte, varbūt divas videokartes, bet jums nekad nebūs četras vai astoņas videokartes,” sacījis R.Fosners.
Lai arī tā ir tikai ideja, Intel grafisko karšu divīzijas pārstāvis tomēr sliecas atbildēt, ka grafiskās kartes nākotnē „varētu nebūt”. Pirms teju 25 gadiem procesori arī bija vienīgie attēla zīmētāji un mūsdienu procesori atkal ir spējīgi apmierināt šo gadu laikā pieaugušās vajadzības.