Google gatavojas iekarot televizorus

Ierīcēs zem Google TV vadības būs pieejamas finanšu ziņas, Twitter, teleprogrammas, kino, seriāli, mājas lapas, videokontents – informācija jebkurā ērtā veidā.

Google noslēguši vienošanos ar vairākām interneta kompānijām un masu medijiem, ziņo Reuters. Google jauno partneru skaitā ir NBC, Time Warner un Amazon. Šīs kompānijas citu starpā kļūs par satura piegādātājiem Google TV lietotājiem. Dažas Turner Broadcasting (piemēram, CNN un Cartoon Network) tīkla mājas lapas tiek optimizētas skatīšanai Google TV.

Tādējādi, ierīču īpašnieki uz Google TV iegūs pieeju finanšu ziņām, teleprogrammām, kino un seriāliem. Viņiem būs pieejams ne tikai video, bet arī teksta saturs. Drīzumā – vienošanās ar New York Times un Twitter.

[img]http://datuve/images/upload/20101006201613.jpg[/img]

Microsoft savulaik radās “trīs ekrānu” koncepts, kur lietotājs pēc kārtas skatās televizora ekrānā, datora ekrānā un mobilā telefona ekrānā. Kompānija Microsoft ir veiksmīga tikai uz viena no šiem trim ekrāniem, tās konkurentam Apple ir liela tirgus daļa tikai citā ekrānā (telefona). Google ir grūti teikt, kurā no ekrāniem koncentrējas kompānija.

Datoru vidē Google ieņēma savu nišu. Pirmkārt tas ir meklētājs un YouTube, citiem cilvēkiem – pasts un Picasa. Mobilajās ierīcēs Google piedāvā Android. Televizorā, atšķirībā no konkurentiem, Google pagaidām neko nozīmīgu nepaveica. Tomēr pašlaik Google, spriežot pēc jaunu partneru saraksta, vēlas izveidot savu ekosistēmu, kura orientējas uz televizoriem.

Kā avots izmantota Reuters.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us