Facebook zinās lietotāju atrašanās vietu

Facebook parādījās ģeolokācijas serviss. Neskatoties uz Facebook popularitāti, tas neiznīcinās citus pielikumus ar ģeolokāciju: konkurences vietā Facebook nolēma iet sadarbības ceļu.

Kā tika gaidīts, Facebook palaida ģeolokācijas servisu, tiek ziņots sociālā tīkla blogā. Tas ir līdzīgs ierastajiem Foursquare un Gowalla: galvenā funkcionalitāte — «reģistrācijas» dažādās vietās (kafejnīcas, kinoteātri, biroji). «Reģistrācijas» un «beidži» (nosacīti apbalvojumi par lielo reģistrācijas skaitu) — tas ir tieši tas, kas padarīja Foursquare populāru. Tagad šīs koncepcijas ir novērojamas Facebook, kuram ir milzīga popularitāte, salīdzinājumā ar slavenākajiem LBS-servisiem.Tomēr, neatkarīgiem pielikumiem ir telpa attīstībai.

[img]http://datuve/images/upload/20100823124406.jpg[/img]

Facebook atklāja API Places (tieši šāds ir ģeolokācijas produkta nosaukums). Tagad Foursquare un Gowalla ir iespēja apmainīties ar lietotāju “reģistrācijām” ar Facebook. Arī citām aplikācijām ir pieeja Places. Piemēram, serviss Yelp tagad var ieteikt cilvēkiem apmeklēt kādu no iestādēm atkarībā no to atrašanās vietas vai vēlmes, ka arī piedāvāt viņiem izlasīt vai uzrakstīt atsauksmes par tuvākajām iestādēm.

Places pievienojās arī uzņēmums Booyah, MyTown spēles ražotājs, kas ir piesaistīts reāliem pilsētas objektiem. Tādējādi, Facebook popularizē ģeolokācijas ideju (uz savas milzīgas auditorijas rēķina). Turklāt, sociālais tīkls necenšas apspiest pionierus ar masu, bet sadarbojas ar viņiem, kas ļauj cerēt uz to, ka tirgus netiks monopolizēts.

Kā avots izmantota blog.facebook.com.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us