Uzreiz vairākas kompānijas paziņoja par to, ka iesaistās monetizācijas programmā, kura sniegs lietotājiem iespēju pelnīt iekšējo Facebook valūtu par reklāmas apskati. Starp sociālā tīkla partneriem Facebook blogs Inside nosauc SocialVibe, TrialPay un Sharethrough.
Reklāma tiek piedāvāta kā video, par katru skatīšanu tiek maksāts viens „kredīts”, kas ir vienāds ar 10 ASV centiem. Bet reklāmdevējs var palielināt apmaksu. Atalgojums tiks ieskaitīts lietotāja virtuālajā kontā.
[img]http://datuve/images/upload/20110516132038.jpg[/img]
Tomēr izvietot šādu reklāmu varēs pielikumu izstrādātāji, kuri izmanto tikai Facebook Credits maksājumu sistēmu. Facebook virtuālā valūta tiek uzkrāta un var tikt iztērēta spēļu un pielikumu virtuālu preču pirkšanai, kā arī video nomai.
Saskaņā ar portālu All Things Digital, viens no lielākajiem Facebook partneriem – Zynga, kā arī CrowdStar un Digital Chocolate, jau paziņoja par savu dalību šajā programmā.
Kā avots izmantota All Things Digital.