Sociālā tīklošana ir kļuvusi populāra tiešsaistes lietotāju vidū, arī uzņēmumi izmanto tos pašus sociālos tīklus, lai sazinātos ar saviem klientiem un potenciālajiem darbiniekiem. Ekonomiskās krīzes spiesti, arī Dell meklē jaunus veidus kā palielināt savu datoru pārdošanas apmērus. Šī gada jūnijā Dell paziņoja, ka pateicoties Twitter vietnei uzņēmums ticis pie 3 miljoniem ASV dolāru. Uzņēmumam, kas pelna miljardus un ir pasaulē trešais lielākais datoru ražotājs, šāda summa varētu nešķist liela, taču tā ir ievērības vērta un turpina augt.
Dažādās valstīs Dell nosūta Twitter kanālos savus īpašos piedāvājumus. [i]Bloomberg[/i] ziņo, ka Dell līdz šim ir ieguvuši 6,5 miljonus ASV dolāru no tirdzniecības, kas tieši saistīta ar Twitter. Sešu mēnešu laikā Dell pārdoto vienību skaits, izmantojot Twitter, ir dubultojies. Twitter vietnē uzņēmumam seko 1,5 miljoni cilvēku. Šis skaitlis norāda uz 23% lielu pieaugumu pēdējo trīs mēnešu laikā.
100 Dell darbinieki raksta Twitter vietnē 35 dažādos kanālos. Ar Twitter saistīto pārdošanas apjomu pieaugums nav noticis tikai ASV, arī Brazīlijas iedzīvotāji izmanto Twitter, lai uzzinātu par Dell piedāvājumiem. Par 800 tūkstošiem ASV dolāru no kopējās summas ir atbildīgi tieši Brazīlijas iedzīvotāji. Tāpat uzņēmumam seko Twitter lietotāji Japānā, Ķīnā, Meksikā un citās valstīs. Dell mārketingam izmanto arī Facebook, MySpace un YouTube.
[url= http://www.dailytech.com/Dell+Twitter+Sales+Double+in+Six+Months/article17080.htm]DailyTech[/url]