Jaunais grafiti limitētais produktu klāsts no Canyon piesaistīs jaunus cilvēkus, kā arī pilsētniekus un modernus cilvēkus, kurus interesē unikāli produkti, lai izceltu savu personību un dzīves stilu. “Grafiti ir moderna tendence šajā brīdī” apstiprina Ivo von Houten, mārketinga direktors. “Mēs esam izpētījuši mūsu produktu mērķa grupu un esam nolēmuši, ka ir jārada limitēts produktu klāsts. Tas noteikti ir unikāls un aizraujošs projekts un mēs esam pārliecināti par tirgus pozitīvu reakciju.”
Šajā lieliskajā piedāvājumā ietilps seši produktu segmenti, katrs no tiem būs ar skaistu nosaukumu, kas ir izdomāts, iedvesmojoties no skeitborda trikiem:
• Tailslide super optiskā pele
• Truckhook 1.3 megapikseļu web kamera
• Alley-Oop DJ stila austiņas
• Railwhip Pilot austiņas
• Kickflip somas 13.3” un 16”portatīvajiem datoriem
• Noseslide apvalki 10”, 13.3” un 16” portatīvajiem datoriem
[img]/images/upload/20100929125534.jpg[/img]
Iedvesmojoties no Pilsētas mākslas konkursa, ko Canyon organizēja pagājušajā pavasarī, tika izvēlēti pieci krāsaini grafiti raksti un izmantoti šiem produktiem. “Mūsu mērķis ir radīt kaut ko jaunu, drosmīgu un pārliecinošu” teica Catherine Lazure-Guinard, komunikāciju menedžere. “Ar šo grafiti limitēto produktu sēriju mēs izaicinām industrijas dizaina standartus un piedāvājam kaut ko iepriekš nekad neredzētu. Tas pierāda, ka Canyon nav standarta IT brends.”
Limitētā produktu sērija būs ne tikai unikāla tirgū, bet tā arī sniegs savu ieguldījumu izglītības programmā un integrācijas projektos ielu bērniem attīstības valstīs. Canyon ziedos 5% no pārdotās limitētās sērijas produktiem bērnu palīdzības projektiem, cerot sniegt bērniem iespēju iekļauties sabiedrībā un radīt ilgstošas noturīgas izmaiņas sabiedrībā.
Šim lieliskajam projektam savu palīdzību Canyon sniegs Net4Kids palīdzības fonds, holandiešu bezpeļņas organizācija, lai rūpētos par ielas bērniem un nodrošinātu tiem labāku nākotnes iespēju. “Šis ir fantastisks projekts”, apstiprināja Geert van Dijk, VP pārdošanas un mārketinga direktors. “Mēs esam lepni par mūsu sadarbību ar Net4Kids, lai varētu kopīgi sniegt palīdzību bērniem. Nav svarīgi, vai palīdzība būs tīra ūdens nodrošināšana, vai izglītības vai pajumtes nodrošināšana, mēs vēlamies radīt izmaiņas sabiedrībā.
Par Net4Kids
Net4kids ir bezpeļņas interneta platforma, kas sponsorus iekļauj bērnu palīdzības projektos Āfrikā un Āzijā. Sponsoru iesaistīšana projektos ir ļoti svarīga. Viņi izvēlas savu projektu www.net4kids.org un viņi regulāri saņem ziņas un jaunumus par notiekošo projektos. 100% ziedojumi nonāk projektu atbalstam. Visas izmaksas sedz organizācijas sponsori. „Net4Kids ir interneta kompānija, kas nodrošina jauna veida labdarības iespēju, kur ir labi pārredzamas visas labdarības darbības un ir redzamas visas palīdzības organizācijas. Nekad agrāk nav bijis tik viegli sniegt palīdzību.”
Lai uzzinātu vairāk par Net4Kids, apmeklējiet www.net4kids.org
[img]/images/upload/20100929130814.jpg[/img]
Par CANYON
CANYON ir jauks, jauns un dinamisks dzīves stils, kam rūp padarīt dzīvi daudz ērtāku, piedāvājot plašu klāstu praktisku, ērti lietojamu elektronikas un datoru ierīču daudziem cilvēkiem. Mūsu produktu klāstā tiek piedāvātas skaistas un stilīgas lietas par pieņemamām cenām un labu kvalitāti. CANYON ir izveidota 2003. gadā un ir visstraujāk augošā prečzīme Āzijā un EMEA REĢIONĀ.
**Publiska, komerciāla vai privāta īpašuma sabojāšana ir noziegums. Visi mārketinga un komunikācijas materiāli ir nodrošināti tikai informācijas sniegšanas un/vai izklaides nolūkam. Canyon neatbalsta publiska vai privāta īpašuma sabojāšanu.
Sazināties ar CANYON un uzzināt vairāk par produktiem, notikumiem un tendencēm var:
[url=http://www.facebook.com/CanyonTech]Facebook[/url]
[url=http://twitter.com/CanyonTech]Twitter[/url]
[url=http://www.youtube.com/user/CanyonOnTV]YouTube[/url]
[url=http://blog.canyon-tech.com/]Blogger[/url]