Ar jaunajiem Nvidia dziņiem tavs vecais GPU mācēs rēķināt fiziku

Kompānija vakar prezentējusi jaunākos videokaršu dziņus, kas augstākās klases videokartēm ļauj izmantot jau astotās paaudzes grafiskajos procesoros iebūvēto PhysX iespēju. Pilnīgi par brīvu pieejamā iespēja ļauj videokartes procesoram vienlaikus ar videoattēla apstrādi veikt arī fizikas rēķināšanas uzdevumus.

Kompānija apgalvo, ka grafiskais procesors spēj apstrādāt 10 līdz 20 reizes sarežģītākas darbības nekā ar klasisku CPU, tādēļ, ar PhysX integrēšanu astotās sērijas videokartēs, spēļu izstrādātāji varēja sākt pievērsties sarežģītāku un reālistiskāku spēļu izstrādei (ticama izskata un „uzvedības” ūdens vai dūmi u.tml.). Jau šobrīd PhysX iespējas ir integrētas vairāk nekā 140 spēlēs, taču pagaidām tās ir pieejamas tikai konsolēm. Papildus dzinim, kas aktivizē fizikas rēķināšanu, Geforce Power Pack iekļautas arī vairākas demonstrācijas, kas parāda PhysX iespējas grafiskajā procesorā.



Grafisko izstrādājumu gigants liek cerības, ka vismaz 20 populārākās spēles līdz gada beigām būs pieejamas arī ar PhysX iespēju. Marks Reins (Mark Rein), datorspēles UT3 izveidojušās Epic Games viceprezidents: „Spēļu fizika ir vitāli svarīga interaktivitātes un reālisma radīšanai. Epic ir laimīgi, ka PhysX ir standarta iespēja Unreal Tournament 3 spēlē. GPU izmantošana fizikas aprēķinos nodrošina augstāku veiktspēju un labākus efektus.” Tā pat Epic pārstāvis atgādinājis, ka Unreal Tournament 3 spēlē iekļauti papildu līmeņi, kas ļaus kaut nedaudz rast priekšstatu par PhysX iespējām.

Dziņus meklēt Nvidia mājas lapā

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us