AOL iegādājas StudioNow

Viena no lielākajām pasaules interneta kompānijām AOL esot iegādājusies uzņēmumu, kas nodarbojas ar Interneta video rediģēšanu un izplatīšanu – StudioNow. Tas darīts ar mērķi, lai atbalstītu tīmekļa izdevēju video materiālu piedāvājumus. AOL esot samaksājis 36.5 miljonus ASV dolāru skaidrā nauda un akcijās par Nešvillā bāzēto uzņēmumu, un nauda tikšot atmaksāta nevis uzreiz, bet gan vairākos gados.

AOL vadītājs Tims Armstrongs presei esot teicis, ka pieprasījums starp portāla lietotajiem un reklāmdevējiem pēc video materiāliem visu laiku pieaugot. AOL pieder 80 dažādas vietnes , kas aptver visdažādākās jomas, tostarp arī sportu, tehnoloģijas un politiku, un visās šajās jomas apetīte pēc video materiāliem tikai pieaug. Viņš teica: “Mums ir liela vajadzība pēc video!”

Tims Armstrongs turpināja: “Mēs veicām pētījumus un meklējām, kas un kā varētu mums to piedāvāt, mēs zinājām, ka gribam pirkt nevis izveidot, jo mums atvelētais laiks šī projekta īstenošanai ir visai neilgs.”

StudioNow ir darba devējs veselam tīklam video rediģētāju, no kuriem lielākā daļa tur strādā attālināti un uz līgumdarbiem. Šīs kompānijas pazīstamākie klienti ir Simon&Schuster un žurnāls Maxim. Un lai arī StudiNow tagad skaitās daļa no AOL kompānijas, tomēr šis uzņēmums turpinās sadarbību ar iepriekšējiem klientiem neatkarīgi no sava tagadējā īpašnieka AOL.

“AOL paši sevi pozicionē kā mēdiju kompāniju, un, kur mēdiji cenšas tīmeklī doties, tur ir arī video,” teica tehnoloģiju industrijas analītiķis Robs Enderls.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us