Mājas lapas www.emarketer.com eksperti prognozē mikrobloga Twitter peļņu pateicoties reklāmas kampaņām 2011.gadā.
Pēc speciālistu viedokļa, sociālajam tīklam, kas 2010.gadā nopelnīja apmēram 45 miljonus dolāru pateicoties reklāmai, jau 2011.gadā izdosies nopelnīt kā minimums $150 miljonus. Un tomēr mājas lapas analītiķi runā par vēl nepietiekoši lielu Twitter auditoriju, jo tikai 8% interneta lietotāju no 200 miljoniem lietotāju ASV ir blogi Twitter.
[img]http://datuve/images/upload/20110216094005.gif[/img]
Tomēr aktīvi pieaugot lietotāju skaitam un reklāmas kampaņu atdevei, speciālisti 2012.gadā sola mikroblogam veselus 250 milj. dolāru ienākumus. Speciāli šim nolūkam 2010.gada beigās bloga izveidotāji prezentēja saviem klientiem atjauninātu platformu aktīvai reklāmai lietotāju starpā ar nosaukumu Twitter For Business.
Kā avots izmantota www.emarketer.com.