Tu saņem solīto vai birokrātijas riņķa danci?

Stāsts sākas vienā dienā, kad nomainās IP adrese ieslēgtam datoram. Protams es biju darbā un domāju, ka mājas DSL internets atkal nomiris.

Mājās es konstatēju, ka nomainījusies IP adrese, un atkal man DNS serverī jamaina sava hosta IP, lai tiktu pie manas mājaslapas. Internets it kā darbojās labi, bet tad krasi pasliktinājās – trafiks bija stipri ap pusi no solītā uz ārzemēm un opengarden izskatījās, ka vispār ir kautkur pazudis. Taču pēc testu sērijas tomēr atklāju, ka opengarden darbojas, (kā agrāk jau biju novērojis) tas nav viens vienots, bet gan vismaz divi atsevišķi! Ar veco adresi vismaz otrs dārziņš tika uzskatīts kā ārējais tīkls, proti ātrums augšup un lejup no tā bija ap 7 KiB/s, bet tagad ātrums bija ļoti mazs. Precīzi nepateikšu, bet ap dažiem simtiem bitu sekundē!

Nomainīju IP adresīti, cerēdams atkal tikt atpakaļ tajā labākajā dārziņā, bet saņēmu smagu vilšanos. Tagad trafiks uz to otru dārziņu bija ļoti tuvs 0.0 B/s (pat pingam ir taimauts). Tagad gan pārējais trafiks ir dubultojies it kā: ~ 64 kiB/s lejuplāde no ārējā tīkla un ~ 14 kiB/s augšuplāde. Bet ko tas dod, ja es nevaru atvērt pat sava drauga mājaslapu, ja citi to var, bet es nē?

Beidzot mani iedrošina piezvanīt uz Apollo palīdzības dienestu (ja kāds nezin: 8008114). Tur man meitene jaukā balstiņā atbild ka visa problēma esot manā datorā, ka es nevarot to lapu atvērt (es viņai protams nosaucu adresi un viņai tā lapa vērās, bet man protams pat pingam taimauts). …vai man esot ugunsmūris? Es protams atbildu ka tās ir pilnīgas muļķības ko viņa man jautā … kā gan ugunsmūris var ietekmēt lapas atvēršanu? 🙂 Tā arī neko sakarīgu viņa man nespēja pateikt, bet ieteica sūtīt vēstuli uz helpdesk@apollo.lv (jautājuma formā, ne sūdzības). Protams mani interesēja, kur iesniegt sūdzību. Uz šo jautājumu man laipni atbildēja, ka tas esot iespējams zvanot uz 8008040. Tā arī izdarīju, piezvanīju uz iedoto nummuru. Kur man nācās izvēlēties valodu vispirms, lai varetu arī ko pateikt 🙂 Laipni pieņēma manu sūdzību. Un ar to arī beidzās mans šīvakara cīniņš par labāku internetu. Viss palika pa vecam, tikai ar cerību, ka kāds tomēr ķersies pie šīs nejēdzības atrisināšanas. Bet tā viss pa vecam – visur birokrātija.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us