Tet un Tilde izveido virtuālo asistentu, kas atbild uz jautājumiem par COVID-19

Lai nodrošinātu uzticamas uzziņas un sniegtu atbildes uz iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 Latvijā, tiek apmācīts virtuālais asistents. Virtuālais asistents uzziņām par Covid-19 atbild uz iedzīvotāju jautājumiem visu diennakti. Virtuālā asistenta atbildēs tiek lietota informācija tikai no drošiem un pārbaudītiem avotiem.                    

Šī ir sociāla iniciatīva, kuru nodrošina tajā iesaistītie partneri. Uzņēmums Tilde nodrošina virtuālā asistenta izstrādi un uzturēšanu, savukārt, uzņēmums Tet papildina virtuālo asistentu treneri un atjauno tā  zināšanu bāzi.

Šī virtuālā asistenta mērķis ir būt uzticamam palīgam iedzīvotājiem, kas apjukuši informācijas plūsmā un vēlas saņemt pārbaudītu un ticamu informāciju par jautājumiem, kas saistīti ar jaunā koronavīrusa izplatību Latvijā. Šobrīd virtuālais asistents prot izskaidrot Covid-19 vīrusa simptomus, paskaidrot, kā rīkoties dažādās ar to saistītās situācijās, kā arī norādīt, kuru iestāžu mājaslapās atrodama aktuālākā informācija.

Ar šo projektu vēlamies sniegt savu palīdzību vīrusa izplatības ierobežošanā, iesaistot mākslīgā intelekta tehnoloģijas. Virtuālā asistenta zināšanu bāze tiek papildināta ar informāciju no dažādiem avotiem, lai tas kļūtu par uzticamu padomdevēju krīzes apstākļos. Izstrādes komanda strādā ar milzīgu pašatdevi, izveidojot covidbotu rekordīsā laikā un nodrošinot tā nepārtrauktu tālāku apmācību,” saka uzņēmuma Tilde vadītājs Andrejs Vasiļjevs.

Virtuālo asistentu savās interneta vietnēs iespējams ievietot jebkurai valsts un pašvaldību iestādei, kas to vēlas. To iespējams izdarīt, sūtot pieteikuma e-pastu covidbots.lv mājaslapā.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us