“Tele2” uzņēmumiem piešķir bezlimita mobilo internetu

Mobilo sakaru operators “Tele2” aprīlī bez papildu maksas piešķirs bezlimita mobilos datus visiem saviem biznesa klientiem, kuriem tie nebija pieslēgti. Uzņēmums šādu lēmumu pieņēmis, ņemot vērā to, cik būtiski ir nodrošināt darbu attālināti, lai uzņēmējdarbība turpinātu funkcionēt arī ārkārtas situācijas laikā.

“Tele2” apkopotie dati liecina, ka pēdējo divu nedēļu laikā pieprasījums pēc mobilā biroja interneta ir palielinājies par 25%. Savukārt par 40% palielinājies pieprasījums pēc zvanu pārvaldības risinājuma, kas ļauj attālināti koordinēt un apkalpot ienākošo zvanu plūsmu, neatrodoties birojā.

“Uzņēmumi šobrīd aktīvi cenšas pielāgot savu biznesu attālinātam darbam. Lai to paveiktu, ir nepieciešama ne vien atbilstoša darba kultūra, bet arī tehnoloģiskais nodrošinājums. Šobrīd redzam, ka ļoti strauji aug pieprasījums pēc risinājuma, kas ļauj efektīvi attālināti apkalpot klientus pa tālruni vai veicot video zvanus internetā,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Ja raugāmies uz nozarēm, tad šāds risinājums ir vajadzīgs gan tirdzniecības, gan dažādu pakalpojumu sniegšanas jomā, jo uzņēmumi šobrīd nevēlas pazaudēt ne vienu klientu.”

“Tele2” un pētījumu aģentūras “SKDS” iepriekš veiktā uzņēmēju aptauja atklāja, ka viens neatbildēts zvans uzņēmumiem Latvijā izmaksā aptuveni 60 eiro.

Vairāk nekā trešdaļa jeb 34% zvanu tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 29% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot pa tālruni ar citu klientu. Šādos gadījumos pat nelielam uzņēmumam noder zvanu uzskaite un citi tehnoloģiski risinājumi, piemēram, automātiskā zvanu pāradresācija, darba laika iestatīšana, vienots numurs visam uzņēmumam vai interaktīvā balss atbilde.

85% iedzīvotāju ļoti pozitīvi novērtē situāciju, kad uzņēmuma pārstāvis viņiem atzvana, ja nav varējis atbildēt uz zvanu. Kā atzīst “Tele2” pārstāvis, tad tehnoloģiski risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot ienākošos zvanus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, kas neprasa lielas investīcijas. To visu var paveikt ar mobilā telefona un mobilo zvanu vadības risinājumu “Teamer” palīdzību.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us