Snapchat ievieš papildinājumu, kas varēs konkurēt ar TikTok

Snapchat Spotlight

Snapchat beidzot ir gatavs konkurēt ar TikTok, turklāt satura veidotājiem tiks maksāts par postu izlikšanu platformā.

Uzņēmums ir oficiāli paziņojis par jaunu Snapchat sadaļu ar nosaukumu Spotlight, kurā tiks parādīts vertikāls lietotāju video saturs, kas ir vairāk līdzīgs memēm un kas ir jocīgs, nevis ikdienišķais saturs, ko Snap iepriekš rosināja veidot. Būtībā tas pats, kas TikTok.

Lai pievilinātu cilvēkus regulāri ievietot momentuzņēmumus, Snapchat apgalvo, ka līdz 2020. gada beigām starp populārākajiem lietotnes veidotājiem dienā tiks sadalīts 1 miljons Amerikas dolāru. Tas nozīmē, ka, ja kādam ir īpaši populārs video, viņš var katru dienu nopelnīt lielu daļu no šī miljonu vērtā budžeta. Turklāt nav pat svarīgi, vai šai personai ir liels abonentu skaits. Summa, ko cilvēki saņems, galvenokārt balstīsies uz unikālajiem skatījumiem, salīdzinot ar citiem tās pašas dienas snapiem. Lietotāji varēs turpināt nopelnīt ar savu videoklipu, ja tas būs populārs vairākas dienas pēc kārtas.

Spotlight, kam lietotnē būs sava īpaša cilne, tiek palaists 11 valstīs, tostarp ASV, Lielbritānijā, Francijā, Vācijā un Austrālijā. Sadaļā redzamo videoklipu garums var būt līdz 60 sekundēm, un patlaban tiem nevar pievienot ūdenszīmes. Tas nozīmē, ka cilvēki nevar vienkārši lejupielādēt savus (vai citu) populāros TikTok video un augšupielādēt tos Snapchat. Jaunais Spotlight piedāvās skatīties tos video, ko katrs, pēc Snapchat algoritma domām, varētu izbaudīt. Šis lēmums galvenokārt balstās uz to, ko katrs ir skatījies pagātnē.

Populārie video formāti

Lai gan formāts ir pazīstams ikvienam, kurš jebkad ir skatījies TikTok, Snap saka, ka tas ir pieņēmis īpašus lēmumus, pamatojoties uz tā lietotāju bāzi. Pirmkārt, Spotlight snaps neparādīs publisku komentāru sadaļu, un paši profili pēc noklusējuma ir privāti, tāpēc Snapchatteri var saglabāt savu kontu bloķētu, vienlaikus arī publicējot saturu.

Izmantojot Spotlight, Snap nepārprotami atzīst TikTok īsās formas populāro videoklipu panākumus, līdzīgi kā Instagram augustā ieviesa sadaļu Reels. Tomēr Instagram gadījumā tas acīmredzami ļauj cilvēkiem vienkārši pārnest savu TikTok saturu uz Reels platformu. Tā vietā Snap mēģina mudināt cilvēkus izmantot savas aplikācijas video veidošanas rīkus. Kādreiz satura formāts, ko visi gribēja kopēt, bija Stories. Un tas bija pateicoties Snapchat. Tagad populārākais formāts ir TikTok video.

Saistītie raksti:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us