Skatītākās TVPlay pārraides oktobrī

Interneta izpētes uzņēmums Gemius izpētījis oktobrī skatītākos interneta vietnes TVPlay.lv raidījumus. Jaunieši izvēlās UgunsGrēku, Īstos večus un Šķiršanās formulu, kamēr seniori dod priekšroku LNT ziņām un Bez Tabu.

Tautā iemīļotais seriāls „UgunsGrēks” nezaudē popularitāti arī internetā, oktobrī piesaistot 54 500 lielu skatītāju auditoriju. Tam seko izklaidējoši informatīvais raidījums “Bez Tabu” ar 50 900 skatītājiem un “TV3 ziņas”, kas piesaistījušas 49 200 skatītāju lielu auditoriju. Interesanti, ka apskatot skatītāju procentuālo sadalījumu dažādās vecuma grupās, jaunieši vecumā no 15 līdz 24 gadiem veido seriāla “Ugunsgrēks” lielāko auditorijas daļu (27 procenti). Savukārt otrs latviešu seriāls “Šķiršanās formula” pie datoru ekrāniem pulcē skatītājus vecumā no 25 līdz 34 gadiem (33 procenti). Jāpiemin, ka paaudze, kas vecāka par 55 gadiem, TVPlay lapā skatās “BezTabu”, turku seriālu “Lieliskais gadsimts” un “LNT ziņas”, attiecīgi sastādot 19 procentus no katra raidījuma kopējās auditorijas.

Atšķirīgas tendences vērojamas salīdzinot sieviešu un vīriešu auditorijas – kamēr vīrieši dod priekšroku TV3 ziņām (55 procenti), sievietes izvēlējušas skatīties LNT ziņas (56 procenti). Izteikta vīriešu auditorija novērojama sporta ziņu raidījuma „Overtime TV” publikā, kur 81 procents auditorijas ir vīrieši, kā arī starp hokeja pārraižu skatītājiem (69 procenti). Savukārt raidījums “Lieliskais gadsimts” izteikti pulcē sieviešu auditoriju (79 procenti), tāpat līdzīgi seriāla “Šķiršanās formula” auditorijā, kur 74 procenti ir sievietes. Interesanti, ka arī šovs “Īstie veči” piesaistījis galvenokārt sieviešu uzmanību – 68 procenti no kopējās auditorijas skatījumos no datoriem.

tvplay

Kopējā auditorija par interneta lapas TVPlay.lv auditoriju no visām ierīcēm oktobrī bija 238 000 cilvēki, no kuriem 54 procenti sievietes un 46 procenti vīrieši. Jāatzīmē izmaiņas dažādās vecuma grupās, kas izvēlas apmeklēt TVPlay vietni no datoriem. Salīdzinot ar 2013. gada oktobri, kad interneta lietotāji, kas vecāki par 45 gadiem, veidoja tikai 23 procentus no kopējā apmeklētāju skaita, šogad tie jau ir 37 procenti. Savukārt nemainīgi aktīvākie TVPlay portāla apmeklētāji ir interneta lietotāji vecumā no 15 līdz 24 gadiem, veidojot lielāko apmeklētāju daļu, kā arī vidēji pavadot visilgāko laiku portālā- 2 stundas un 25 minūtes.

Statistika par populārākajiem raidījumiem interneta vietnē TVPlay.lv pieejama arī infografikā!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us