Samsung Electronics IFA 2011 izstādē apliecina savas līderpozīcijas Smart TV un satura izstrādes jomā

Samsung Electronics, vadošais patērētājelektronikas ražotājs, šodien IFA 2011 izstādē piedāvāja interesantu ieskatu globālajā Smart TV produktu izaugsmē, kā arī prezentēja vēl dažus unikālus jaunumus no Samsung Vizuālo ekrānu nodaļas.

Jau sesto gadu pēc kārtas Samsung ir saglabājis savas līderpozīcijas Eiropā un arī visā pasaulē, ieņemot pirmo vietu TV industrijā, vērtējot gan pēc pārdoto televizoru apjoma, gan arī pēc sasniegtās tirgus daļas. Eiropā 2011.gada pirmajā pusē (atsaucoties uz tirgus izpētes institūta GfK datiem par 2011.gada pirmo ceturksni) Samsung plakano ekrānu TV pārdošanas ieņēmumi, ietverot arī LCD un plazmas televizorus, sasniedza 30,7 procentu tirgus daļu. Savukārt Eiropas 3D televizoru tirgū neapšaubāmo Samsung popularitāti 2011.gada pirmajā pusē apliecina sasniegtie 46,3 procenti no kopējiem tirgus ieņēmumiem šajā segmentā. Samsung LED televizori veido vienu trešdaļu no visiem 2011.gada pirmajā pusē Eiropā pārdotajiem LED televizoriem. Līdzīga situācija ir ar Eiropas tirgotāju pārdotajiem 3D televizoriem, no kuriem puse ir Samsung izstrādājumi.

Pirms neilga laika šī gada sākumā Samsung prezentēja arī jaunu televizoru paaudzi, piedāvājot industrijā pirmo Smart TV. Tikai piecu mēnešu laikā, kopš aprīļa sākumā šie televizori tika ieviesti tirdzniecībā, Samsung jau var lepoties ar vairākiem būtiskiem sasniegumiem:

• 500 procentu pieaugums satura piedāvājumā – pašlaik Samsung App Store vietnē ir pieejamas vairāk nekā 900 aplikāciju.

• Divu mēnešu laikā klajā nākušas 200 jaunu aplikāciju. No augusta Samsung globālajos Smart TV pakalpojumu reģionos ievieš 10 jaunu aplikāciju dienā. Arī šodien Samsung prezentēja vairākus jaunumus – CNBC, Muzu.TV, HealthClubTV un BodyinBalance aplikācijas, kas paredzētas Eiropas lietotājiem un būs pieejamas vairākās valodās, papildinot tādas esošās Smart TV aplikācijas kā BBC iPlayer, LOVEFiLM, maxdome un TF1.

• Kopējais Samsung Apps lejupielāžu skaits visā pasaulē strauji tuvojas 10 miljonu atzīmei, un tas divkāršojas ik pa trim mēnešiem (saskaņā ar Samsung Smart TV un Samsung Apps lietotāju datiem).

• Pieprasījums pēc Explore 3D satura piecu mēnešu laikā kopš tā piedāvāšanas ir strauji audzis. Samsung 3D video straumēšanas pakalpojums – pirmais šāda veida pakalpojums industrijā – bez maksas jau ir skatīts vairāk nekā 2 miljonus reižu visā pasaulē. Šomēnes Samsung savā Explore 3D pakalpojumā iekļaus vēl vairāk mūzikas video, filmu reklāmas rullīšu un dokumentālo filmu, tai skaitā arī Samsung 3D demo saturu, We Are the World 25 for Haiti mūzikas video, kā arī mūzikas grupas The Black Eyed Peas koncerta ierakstu.

Līdz ar paplašinātām personalizēta satura izvēles iespējām, ko sniedz Smart TV, Samsung ir fiksējis būtiskākos patērētāju TV aplikāciju izmantošanas un satura skatīšanās ieradumus. Piemēram, pasaulē populārāko aplikāciju saraksta augšgalā lielākoties novērojamas video-on-demand aplikācijas – Netflix, YouTube un Vimeo, kā arī dažādas uz informācijas iegūšanu balstītas aplikācijas, piemēram, Goggle Maps un AccuWeather.com. Savukārt, izmantojot Explore 3D pakalpojumu, Eiropas patērētāji vislabprātāk izvēlas skatītes lielformāta 3D saturu, piemēram, IMAX dokumentālo filmu Ultimate Wave Tahiti.

YouTube ciešā sadarbība ar Samsung šonedēļ tiks papildus nostiprināta, šai pasaulē populārākajai video platformai kļūstot par daļu no Samsung 3D piedāvājuma. Šonedēļ IFA izstādē YouTube laiž klajā ekskluzīvu 3D saturu, kas būs pieejams Samsung Smart TV televizoros. 3D saturs pievienos papildu dimensiju YouTube plašajām iespējām 3D televizoros, piedāvājot patērētājiem tūkstošiem dažādu 3D video, ko baudīt savos Samsung Smart TV televizoros.

Lai apspriestu jaunākās aplikācijas un sadarbību ar Samsung, šodien IFA izstādē uz skatuves kopā ar Samsung Eiropas Mārketinga nodaļas vadītāju Maiklu Celleru (Michael Zoeller) un Samsung Eiropas Satura nodaļas vadītāju Denu Saundersu (Dan Saunders) ieradās četri ievērojami satura partneri, tai skaitā Berlīnes Filharmonijas, Real Madrid un maxdome apvienību vadītāji.

maxdome vecākais produktu menedžeris Renē Rummels (Rene Rummel) dalījās iespaidos, kā Smart TV ir ietekmējis maxdome zīmolu, kas nesen Vācijā prezentēja Smart TV televizoriem paredzētu maxdome video-on-demand aplikāciju un kas drīzumā plāno arī piedāvāt HD un 3D video pakalpojumus, izmantojot savu Samsung Smart TV aplikāciju.

“Lielākā atšķirība starp Smart TV aplikāciju un maxdome pakalpojumu, kas pieejams datorā, ir tā, ka mēs tagad varam piedāvāt filmas uz tāda ekrāna, kas ļauj tās pilnvērtīgi izbaudīt,” sacīja Rummels. “Tas nozīmē, ka mums ir jāspēj piegādāt video tādā kvalitātē, lai tā saskanētu ar Samsung izcilajiem ekrāniem. maxdome uzdevums ir piegādāt pilnvērtīgu kino baudījumu dzīvojamajā istabā, un mēs esam strādājuši ļoti rūpīgi, lai radītu tieši tādu servisu.”

[b]Samsung atjauno D8000 televizoru sēriju[/b]
Samsung Smart TV flagmanis D8000 ir mugurkauls kompānijas panākumiem šajā kategorijā. Šodien Samsung laida klajā savu jaunāko modeli 60D8000 – izcilu 60 collu Smart TV televizoru. 60D8000 veidots, izmantojot Samsung One Design noformējumu – ekrāna diagonāle sasniedz 1,5 metrus, un ekrāna apmale ir vien pusotru centimetru šaura. Šis televizors sniedz pārsteidzoši dinamisku vizuālo baudījumu, ko paspilgtina 3D attēla iespējas. Turklāt līdz ar Samsung Smart Hub centrmezgla funkciju televizors piedāvā arī iebūvētu video ierakstīšanas iespēju, kas ļauj skatītājiem nopauzēt TV tiešraidi, ierakstīt savus iecienītākos raidījumus un skatīties saturu sev ērtākajā laikā.

“Samsung spēcīgā, industriālā sadarbība ar raidkompānijām, satura piegādātājiem un izklaides kompānijām apvienojumā ar industrijā vadošajām tehnoloģijām un revolucionāru dizainu sniedz patiesi unikālu un aizraujošu TV skatīšanās baudījumu,” sacīja Bo-Keuns Jūns (Boo-Keun Yoon). “Līdz ar Smart TV mēs esam lepni piedāvāt vislabāko izklaides, tehnoloģiju un estētikas apvienojumu. Samsung turpina izvērtēt patērētāju vajadzības, un 2012. gadā mēs plānojam virzīt TV industriju vēl augstāka līmeņa kvalitātē – gan tehnoloģijās, gan dizainā un lietojamībā.”

[b]Samsung un Microsoft ievieš SUR40 virsmdatoru[/b]
Apvienojot Samsung pasaules klases zināšanas un ražošanas pieredzi ar Microsoft PixelSense tehnoloģiju, Samsung šodien ir prezentējis savu jaunākās paaudzes Microsoft Surface ierīci, kas tirdzniecībā nonāks jau šī gada novembrī. SUR40 plānā ekrāna tehnoloģija atpazīst pirkstus, rokas un citus priekšmetus, kas novietoti uz ekrāna, tādējādi nodrošinot līdz pat 50 vienlaicīgu pieskārienu atpazīšanu. SUR40 ierīci ir iespējams uzstādīt gan horizontāli, gan arī vertikāli, tai ir izturīgs dizains publiskai lietošanai, bagātīgs partneru tīkls aplikāciju un dažādu risinājumu izstrādei, kā arī jaudīgs iebūvētais dators. Šis galdvirsmas dators tiks izmantots dažādos unikālos veidos, piemēram:

• Fujifilm šo SUR40 ierīci savos veikalos izmantos kā digitālās attēlveidošanas kiosku, kur patērētāji var izveidot savus fotoalbumus.
• Šarla de Gola un Orlī lidostā SUR40 ierīce nodrošinās informāciju par lidostu un izklaidi pasažieru uzgaidāmajās telpās.
• Kompānija Dassault Aviation SUR40 ierīci izmantos virtuālo ekskursiju veidošanai, militāro misiju plānošanai, diagnostikai un pēclidojumu sapulcēm ar darbiniekiem un klientiem.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us