Sakarā ar 8.martu – ziedu pieprasījums internetā palielinās 40 reizes

Pēc vadošā ziedu tirdzniecības interneta uzņēmuma «Florens International» datiem, tuvojoties 8.marta svētkiem, internetā tiek pasūtīts 40 reizes vairāk ziedi nekā parasti. Kopumā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, 2011. gada sākumā ziedu pasūtījumu apjoms internetā pieaudzis par 22%.

Ziedu iegādi caur internetu sekmē ne tikai augsto tehnoloģiju popularitāte, bet arī tas, ka ļoti daudzi iedzīvotāji, meklējot peļņu, pametuši Latviju, un vienīgais veids – kā apsveikt šeit palikušos tuviniekus – tas ir ziedu pasūtījums caur internetu. Tas ir īpaši aktuāli tādos svētkos, kā 8.marts, uzsver Āris Meilands, «Florens International» īpašnieks.

Sakarā ar 8.martu uzņēmums «Florens International» pieņem 40 reizes vairāk pasūtījumu caur internetu, nekā pārējās dienās. Neskatoties uz lielo pasūtījumu skaitu, kompānija garantē nodrošināt visu saņemto pasūtījumu piegādi šajā svētku dienā. Ir daudzi klienti, kas pasūtījumus neatstāj uz pēdējo brīdi, bet jau savlaicīgi dienas iepriekš izvieto pasūtījumus 8.martam.

Kopumā, šī gada pirmajos mēnešos kopējais interneta ziedu tirdzniecības pieaugums ir par 22% lielāks salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Bet pagaidām vēl par agru uzskatīt šos datus par ilgtermiņa tendenci.

Pēc «Florens International» novērojumiem, ir pieaudzis ziedu pasūtījumu skaits tieši no uzņēmumiem, salīdzinājumā ar iepriekšējiem diviem gadiem. Meilands atzīmē arī to, ka, salīdzinot pasūtījumu skaitu, kas saņemti no uzņēmumiem ziedu salonā un internetā, interneta pasūtījumu skaits ir krietni lielāks. To var izskaidrot ar pasūtīšanas un piegādes saņemšanas vieglumu, kas īpaši svarīgi biroju darbiniekiem.

No visiem šobrīd saņemtajiem 8. marta ziedu pasūtījumiem, vairāk kā pusi no tiem sastāda pasūtījumi uz birojiem. Tomēr, neskatoties uz to, pārējās dienās 50% pasūtījumu nāk no ārzemēm, no tur strādājošiem latviešiem, kā arī ārzemniekiem, bet no juridiskām personām tikai 20%. Pie tam, katrs otrais klients izdara atkārtotu pasūtījumu.

Vislielākais pasūtījumu skaits ir Valentīna dienā un 8. martā, kad pieaugums sastāda apmēram 30-50 reizes, salīdzinot ar parējām dienām. Jāpiebilst, ka romantiskais faktors spēlē īpašu lomu – Valentīna dienā vidējā pasūtījuma vērtība ir par 30% lielāka nekā 8. martā. Arī mātes diena ir populāra – pieprasījums pieaug 20 reizes. Visdārgākais pasūtījums, kas nogadāts no zieduveikals.lv – pušķis no 101 izcilas kvalitātes garām rozēm un īpašu dekoru par 350 Ls, kas bija paredzēts dzimšanas dienas apsveikumam. Bet dārgākais ziedu piedāvājums maksā 1001 LVL un satur 1001 rozi.

Lielākoties ziedus pasūta, lai apsveiktu dzimšanas dienās, darba jubilejās, vārda dienās un lai atzītos mīlestībā. Ievērojams skaits klientu izmanto zieduveikals.lv, lai sūtītu ziedus kā atvainošanos vai mēģinātu salabt ar otru pusīti. Ir bijuši arī gadījumi, kad līdzīgā situācijā adresāts kategoriski atsakās pieņemt ziedu pušķi 300 LVL vērtībā.

«Florens International» dibināts 2004.gadā, un ir vadošais uzņēmums Latvijā ziedu tirdzniecībā caur internetu, aizņemot apmēram 20% tirgus daļu. Uzņēmumam pieder četri Interneta veikali – zieduveikals.lv, ziedilatvija.lv, flowersriga.lv, abrakadabra.lv, kā arī ziedu salons «Florens Ziedu dārzi». Kompānija nodrošina ziedu piegādi visā Latvijā.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us