[img] http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/cfc768f5a81478ad4e46c2b9016815e3/201192098/caviar-iphone.jpg [/img]
Tehnoloģiju kompānijas „Square” šķietami neparastais lēmums iegādāties restorānu ēdiena piegādes servisu izrādās visai pārdomāts. Kompānija tikko ir izlaidusi mobilo aplikāciju „Caviar”, kas paredzēta iOS viedtālruņiem. Tā ļauj pasūtīt augstas kvalitātes tikko pagatavotu ēdienu no iecienītākajiem restorāniem Čikāgā, Ņujorkā un Sanfrancisko, izmantojot savu iPhone viedtālruni.
„Caviar” ir atšķirīga no parastas ēdiena piegādes aplikācijas, jo tā piedāvā vēl papildu opcijas. Piemēram, tu vari aplūkot sava pasūtījuma statusu, kā arī sekot līdz kurjeram, kurš piegādā tevis pasūtīto maltīti. Tas nozīmē, ka vari jau laikus sagatavoties pasūtījuma saņemšanai, lai tas tevi nepārsteigtu nesagatavotu.
Pašlaik nav iecerēts šo aplikāciju pielāgot arī citām tālruņu operētājsistēmām, taču tas nebūtu pārsteigums, ja „Square” pēkšņi izdarītu ko negaidītu. Kompānijas interesēs ir nodrošināt restorāniem ienākumus arī tad, ja cilvēki vēlas nobaudīt gardu maltīti, taču paša restorāna apmeklējuma vietā izvēlas palikt mājās. Šādi tiek aiztaupīts arī galdiņa rezervācijas process, kas ne vienmēr ir iespējams.