Microsoft pilnveido lietotāju privātuma aizsardzību Internet Explorer 9

Šobrīd patērētājiem ir ļoti ierobežotas iespējas kontrolēt to, kurš var sekot viņu aktivitātēm tiešsaistē. Tāpēc Microsoft iestrādājusi jaunu lietotāju privātuma aizsardzības mehānismu – Tracking Protection jaunā pārlūka Internet Explorer 9 (IE9) RC versijā. Šis mehānisms ļauj interneta lietotājam pēc savas izvēles izvairīties no nevēlamas sekošanas tiešsaistē. Tracking Protection ļauj lietotājam filtrēt un kontrolēt, kuru trešo pušu saturs drīkst sekot viņam tiešsaistē, pievienojot Internet Explorer 9 pārlūkam sekošanas ierobežojumu sarakstu – Tracking Protection List. Internet Explorer 9 nav iebūvētu sekošanas ierobežojumu sarakstu, bet tādus var izveidot un publicēt tiešsaistē ikviens lietotājs vai organizācija. IE9 ir pirmais pārlūks ar šādu privātuma aizsardzības iespēju.

Pavisam nesen, 2.decembrī, arī ASV valdība publicēja ziņojumu par Patērētāju privātuma tiesību aizsardzību: „[url=http://www.ftc.gov/os/2010/12/101201privacyreport.pdf]Protecting Consumer Privacy in an Era of Rapid Change[/url]”, kurā pārlūku izstrādātājus aicina izveidot tādas programmas, kuras ļautu lietotājiem izvairīties no sekošanas sev tiešsaistē.

„Šie sekošanas ierobežošanas saraksti varētu būt pielīdzināmi „nesavienot” iespējai tālrunī, un lietotājs pats izvēlas, vai un kādus sarakstus aktivizēt. Mēs ticam, ka patērētāja izvēles iespēja piedāvā labu līdzsvaru starp cilvēka privātuma tiesībām un tiešsaistes biznesa interesēm. Apmeklējot kādu interneta vietni, lietotājs var pat nenojaust, ka tajā ietverts saturs no kāds citas vietnes, kas ļauj sekot un analizēt viņa rīcību un perspektīvā, piemēram, izveidot viņa uzvedības vai interešu profilu tiešsaistē. Tam var būt priekšrocības, piemēram, iespēja piedāvāt lietotājam personalizētu saturu, tomēr reizēm cilvēki vēlas lielāku kontroles un izvēles iespēju par to, kā un kas apkopo un izmanto viņu interneta lietošanas paradumus,” norāda Aleksandrs Golods (Aleksandras Golod), Microsoft Windows biznesa grupas vadītājs Baltijā.

Vairāk informācijas par IE 9 Tracking Protection:

· [url=http://www.microsoft.com/Presspass/Features/2010/dec10/12-07IE9PrivacyQA.mspx]NewsCenter Q&A[/url]

· [url=http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2010/12/07/ie9-and-privacy-introducing-tracking-protection-v8.aspx]IE Team blog[/url]

· [url=http://blogs.technet.com/b/microsoft_on_the_issues/archive/2010/12/07/online-privacy-amp-balance-our-perspective.aspx]Microsoft on the Issues blog[/url]

· [url=http://community.microsoftadvertising.com/blogs/]Microsoft Advertising community blog[/url]

Web diskusija par privātuma aizsardzību IE9 ar Dīnu Hakamoviču (Dean Hachamovitz), Microsoft korporatīvo viceprezidentu, IE attīstības vadītāju, Pēteru Kallenu (Peter Cullen), Microsoft privātuma jautājumu stratēģisko vadītāju un Franku Šovu (Frank Shaw), Microsoft korporatīvo komunikāciju vadītāju: [url=http://www.microsoft.com/presspass/presskits/internetexplorer/VideoGallery.aspx?contentID=ie_privacywebcast]ieraksts[/url] un [url=http://www.microsoft.com/presspass/exec/hachamovitch/12-07-10IE9.mspx]sarunas atšifrējums[/url].

Diskusijas par privātumu tiešsaistē: [url=http://online.wsj.com/public/page/what-they-know-digital-privacy.html]http://online.wsj.com/public/page/what-they-know-digital-privacy.html[/url]

ASV valdības ziņojums: [url=http://online.wsj.com/public/page/what-they-know-digital-privacy.html]Protecting Consumer Privacy in an Era of Rapid Change[/url]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us