LG Optimus L-sērijas viedtālruņi debitē slavenā fotogrāfa Ralfa Džona Perū modes fotosesijā

LG Electronics (LG) šodien paziņoja par ekskluzīvu sadarbību ar Lielbritānijas žurnālu Vanity Fair UK un atpazīstamo modes fotogrāfu Ralfu Džonu Perū (Ralph John Perou), lai iepazīstinātu ar zīmola jauno dizaina identitāti L-Style, kas paredzēta dizaina lietpratējiem, kurus interesē arī lieliska tehnoloģija.

Slavenais portretu un modes fotogrāfs Perū, kas ir sadarbojies ar tādām slavenībām kā Keitija Perija (Katy Perry), Džastins Timberleiks (Justin Timberlake) un Helēna Mirena (Helen Mirren), organizē fotosesiju, kurā stils tiekas ar tehnoloģijām un kuru publicēs žurnāla Vanity Fair UK izdevumā. Melnbaltajās fotogrāfijās attēloti modeļi dažādās pozās ar LG jaunajiem Optimus L-sērijas viedtālruņiem, parādot L-Style dizaina identitātes raksturīgos piecus elementus, proti, Modernais korpusa stils (Modern Square Style), Saskaņots dizaina kontrasts (Harmonized Design Contrast), Iluzorā izmēra tehnoloģija (Floating Mass Technology), Ērtais izkārtojums (Seamless Layout) un Estētiski slaidā forma (Sensuous Slim Shape).

[img]/images/upload/20120608175058.jpg[/img]

Māksliniecisko koncepciju, kas ir fotosesijas pamatā, kopīgi izstrādājuši LG, Vanity Fair un Perū. LG un Vanity Fair rosināja idejas, kā fotosesijas laikā vislabāk parādīt tehnoloģijas un modi, savukārt Perū to apvienoja ar savu kaislību uz fotogrāfiju un radošumu.

Fotosesijā izmantotie modeļi ir ļoti dažādi — dejotāji, grimma mākslinieki un pat neirozinātnieki, bet tie tika izvēlēti pēc vienojoša faktora, proti, pēc viņu nepiespiestās un spēcīgās stila izjūtas, jo tieši tāda ir mērķauditorija, kam izstrādāti LG Optimus L-sērijas viedtālruņi.

„Cilvēki domā, ka fotogrāfi ir ieinteresēti tikai tajā, kā lietas izskatās, bet man personīgi ir svarīgi, lai lietas arī „darbotos”, ne tikai „pārsteigtu ar izskatu”,” sacīja Perū. „Tādēļ bija patīkami iesaistīties šajā stila un tehnoloģiju sadarbībā, ko organizē LG un Vanity Fair. Mēs apzināti fotogrāfijām izvēlējāmies inteliģentus, skaistus un dzīvespriecīgus cilvēkus, lai vislabāk atspoguļotu aizraujošos, slaikos un tehnoloģiski progresīvos tālruņus.”

„LG ir gandarīts par sadarbību ar Vanity Fair UK un Perū šīs kampaņas ietvaros,” sacīja LG Mobile Communications Company izpilddirektora vietnieks un pārdošanas un mārketinga vadītājs Braiens Na (Brian Na). „Mūsu galvenais mērķis ir popularizēt L-Style dizaina identitātes būtību starp stila lietpratējiem Apvienotajā Karalistē, un šim mērķim mums ir izdevies izveidot sadarbību ar labākajiem partneriem.”

LG Optimus L-sērijas viedtālruņu dizains paredzēts moderniem patērētājiem, kas ar savu mobilo tālruņu starpniecību vēlas parādīt savu gaumes un stila izjūtu. Sērijā ir trīs viedtālruņi: L3 un L7, kas nākuši klajā šā gada sākumā, un L5, kas būs pieejams šā gada otrajā pusē.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us