LG Electronics 2012.gadā plāno kļūt par pasaules vadošo 3D televizoru ražotāju

Šī gada IFA izstādes ietvaros, LG Electronics (LG) nācis klajā ar paziņojumu, ka, ņemot vērā pieprasījumu pēc LG CINEMA 3D televizoriem, uzņēmums nākamā gada laikā plāno nostiprināt savas tirgus pozīcijas un kļūt par pasaules vadošo 3D televizoru ražotāju.

“Pateicoties jaunu 3D tehnoloģiju attīstībai un daudzveidīgām satura lietošanas iespējām, 2012. gada laikā 3D televizoru tirgū sagaidāma ievērojama izaugsme,” uzsvēra Havis Kvons (Havis Kwon), LG Home Entertainment prezidents izpilddirektors. “Tāpēc LG plāno kļūt par vadošo 3D televizoru ražotāju pasaulē un būt par sinonīmu terminam – jaunākās 3D tehnoloģijas.”

[img]http://datuve/images/upload/20110905181728.jpg[/img]
[b]Vadošā pozīcija pasaules 3D televizoru tirgū[/b]
Jau no iepazīstināšanas brīža, LG CINEMA 3D Smart TV ir palielinājis LG 3D televizoru tirgus daļu. Un nākamā gada laikā LG plāno ievērojami paplašināt 3D formātam piemērotu mājas izklaides produktu klāstu.

LG Electronics turpinās darbu arī pie 3D tehnoloģiju attīstības, cieši sadarbojoties ar LG Display un citiem LG grupas uzņēmumiem, kas velta visas pūles Filmed Patterned Retarder (FPR) tehnoloģijas pilnveidei, kas ir CINEMA 3D televizoru pamatā. Tāpat LG plāno turpināt darbu pie 3D satura iespēju paplašināšanas, lai pilnveidotu 3D Video-on-Demand (VOD) servisu, katram konkrētam tirgum pielāgotu saturu un aplikācijas.

[b]Vadošā pozīcija Smart TV biznesa jomā[/b]
LG Smart TV ekosistēmas pilnveide ir pamatā LG televizoru biznesa stratēģijai. Stratēģiska sadarbība ar 3D TV pārraižu veidotājiem, tiešsaistes video vietnēm un spēļu uzņēmumiem nodrošinās lietotājiem iespēju piekļūt daudzveidīgākam saturam. Savukārt Magic Motion pults, kas ir centrālais LG Smart TV platformas elements, tiks pilnveidota plašākas funkcionalitātes nodrošināšanai.

Tāpat LG 3D televizoros plānots pakāpeniski ieviest atvērtā tipa arhitektūras platformu, padarot to daudz vieglāk pieejamu un ērtāk lietojamu 3D televizoru aplikāciju un satura veidotājiem. Tāpēc radot dinamisku televizoru aplikāciju un satura tirgu, LG plāno ievērojami paplašināt 3D izplatību.

[b]Jaunākās paaudzes displeju tehnoloģiju attīstība[/b]
LG cieši sadarbojas ar grupas uzņēmumu LG Display, lai radītu jaunākās paaudzes ultra augstas izšķirtspējas (UD) displeju tehnoloģiju, kas tiks integrēta OLED televizoros, ko plānots laist tirdzniecībā jau nākamā gada laikā. UD ekrāni piedāvās pat četras reizes lielāku attēla rezolūciju, nekā šobrīd pieejamajiem augstas izšķirtspējas (HD) ekrāniem. Tāpat nozīmīgi resursi tiks ieguldīti arī 3D ekrānu, kuriem nav nepieciešamas speciālas brilles, tehnoloģiju izpētē un attīstībā.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us