Latvija, 2011. gada 12. janvārī — LG mērķis ir divkāršot izaugsmi 2011. gadā, lai 2014. gadā sasniegtu 20 miljardu ASV dolāru lielu pārdošanas apjomu, kļūstot par galveno globālo sadzīves tehnikas ražotāju. LG plāno saglabāt vadošo pozīciju savos galvenajos uzņēmējdarbības sektoros, piemēram, veļas mazgājamo mašīnu un ledusskapju ražošanā, vienlaikus veidojot pamatu izaugsmei jaunās uzņēmējdarbības jomās kā ūdens apstrāde un iebūvētās mājas sadzīves tehnikas ierīces.
“Šis gads būs sadzīves tehnikas jaunās ēras sākums. Ar to es vēlos sacīt, ka mēs esam sasnieguši pārejas punktu, sākot no kura ierīces pilnībā darbina centrālais procesors un datora kods,” norāda LG Electronics Home Appliance Company prezidents un izpilddirektors Jangs Ha Lī (Young-ha Lee). “Pirms desmit gadiem automobiļi kļuva par ritošajiem datoriem, bet pašlaik šādu transformāciju piedzīvo arī sadzīves tehnika. Tā kā mēs esam viens no nedaudzajiem uzņēmumiem, kas ir iesaistījies patērētāju elektronikas un mājsaimniecības tehnikas pamattehnoloģiju darbā, es ar entuziasmu domāju par LG iespējām veikt viedierīču transformāciju dažu nākamo gadu laikā.”
2011. gadā LG uzmanības centrā būs pamattehnoloģiju akcentēšana un diferenciācija, piemēram, Inverter Direct Drive™ veļas mazgājamām mašīnām un lineārā kompresora ledusskapjiem. Turklāt, paaugstinot pamattehnoloģiju energoefektivitāti esošajās ierīcēs par vairāk nekā 30 %, LG plāno ne tikai iekļauties, bet arī pārsniegt visstingrākās vides prasības visas pasaules tirgos, tostarp Ziemeļamerikā un Eiropā.
LG turpinās balstīties uz savu vadošo pozīciju iebūvēto sadzīves tehnikas ierīču jomā ASV un Eiropā, virzoties uz mērķi — sasniegt gada pārdošana apjomus 1 triljona Dienvidkorejas vonu apjomā līdz 2015. gadam. Ņemot vērā labo sadarbību ar Viking Range ASV (2010. gadā izveidota alianse sadarbībai kopīgās attīstības un izplatīšanas jomā), LG plāno arī turpmāk paplašināt attīstību augstas klases iebūvētās sadzīves tehnikas tirgū.
Uzņēmums arī plāno turpmāk paplašināt mārketinga, pētniecības un izstrādes personālu, lai sasniegtu augstāku līmeni jaunajā ūdens apstrādes uzņēmējdarbībā. Lai pēc iespējas ātrāk nodrošinātu globālās iespējas šajā sektorā, LG vienlaikus pārskata arī stratēģiskās partnersadarbības iespējas ar atzītajiem ūdens apstrādes jomas pārstāvjiem gan Korejā, gan citur pasaulē.
CES 2011 LG iepazīstināja ar savu viedo risinājumu klāstu, kura pamatā ir pilnīgi jaunā THINQ™ tehnoloģija. LG THINQ tehnoloģija, kas aptver piecas galvenās funkcijas, ļaujot klientiem labāk centralizēt un pārvaldīt savas mājas. Uzņēmums arī atklāja savus plānus saistībā ar šo jauno izstrādājumu izlaišanu 2011. gadā, kas izmanto Smart Grid tehnoloģijas, turpinot LG “zaļo” izaugsmi.
Plašākai informācijai: www.lgnewsroom.com/CES2011.