Latvijas Youtube lielākais hits – 64 845 skatījumi nepilnās divās dienās

Latvijas Youtube lielākais hits un neprātīgu ažiotāžu sacēlušais raidījums Labās ziņas, iespējams paši neapzinoties, izlaiduši populārāko Latvijas Youtube hitu, kurš 2 dienās sasniedzis gandrīz 70 000 apskates un kas attēlo Latvijas telekomunikāciju operātoru izmisīgo cīņu par klientu.

Tiešais Youtube links uz šo ažiotāzas pilno video atrodas šeit.

Tālāk būs pleijers un vēl divi Youtube video.

Neprātīgu ažiotāžu ir sacēlusi LMT un Tele2 priekšapmaksas karšu reklāmas konkurence – abi operatori cenšas piesaistīt jaunus mobilā telefona lietotājus, salīdzinot “O!Kartes” un “Zelta Zivtiņas” tarifus. Abu reklāmas kampaņu ētika nemitīgi tiek kritizēta, tādēļ nav liels pārsteigums, ka tagad minēto operatoru reklāmas kariem ir izveidota video parodija “O!Kartes” un “Zelta Zivtiņas” reklāmas uzņemšanas slēptā kamera, kas ir palikusi neprātīgi populāra.

Turpinājumā pieejams vēl viens humora pilns video no Nora Koks, gas gan nav palicis tik populārs kā ZZ & O.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us