HP tehnoloģijas palīdz DreamWorks Animation filmai Kung Fu Panda 2 gūt panākumus uz lielā ekrāna

Informācijas tehnoloģiju ražotājs Hewlett-Packard vēlreiz apvienojies ar DreamWorks Animation, lai radītu 3D piedzīvojumu filmu “Kung Fu Panda 2,” kas šobrīd parādās uz kino ekrāniem.

DreamWorks Animation mākslinieki izmantoja jaudīgās HP Z800 darbstacijas, lai panāktu nozarē augstākos sasniegumus, veidojot ainas ar ūdens virpuļiem un sulīgi zaļām zemēm līdz pat kaujas ainām, kurās piedalās tūkstošiem kung fu personāžu.

HP un DreamWorks Animation sadarbību uzsāka pirms vairāk kā desmit gadiem, lai izstrādātu revolucionāras tehnoloģijas, kas palīdzējušas radīt krāšņus, satriecošus un iedvesmojošus efektus tādās animācijas filmās kā “Šreka” filmu sērija, “Kā pieradināt pūķi”, “Megamind”, “Kung Fu Panda” un tagad arī “Kung Fu Panda 2”.

[img]http://datuve/images/upload/20110605122141.jpg[/img]
“Kung Fu Panda 2” galvenais varonis ir panda Po, kurš kopā ar saviem pieciem draugiem aizsargā Miera ieleju. Po jaunajai dzīvei ceļā stājas varens ļaundaris, kurš ar slepena, neuzveicama ieroča palīdzību plāno iznīcināt Ķīnu un likvidēt kung fu. Po jāatskatās pagātnē un jāatrisina savas mīklainās izcelsmes noslēpums – tikai tad viņš varēs pilnībā atklāt spēku, kas nepieciešams uzvarai.

HP augstas veiktspējas darbstacijas tika īpaši konfigurētas, lai izpildītu DreamWorks Animation detalizētās un augstās radošās prasības. HP Z800 darbstacijas ir ievērojami ātrākas par iepriekšējiem darbstaciju modeļiem – līdz pat 50 procentiem atsevišķām lietojumprogrammām. Šīs iekārtas izvēlējušās jau vairākas pasaules kinostudijas. Jaudīgi Intel procesori, atmiņa un papildus datu diski ļauj māksliniekiem efektīvi un daudz interaktīvāk strādāt ar vairākiem kadriem vienlaicīgi.

[img]http://datuve/images/upload/20110605122113.png[/img]
“Radošās ‘Kung Fu Panda 2’ ambīcijas atkal ļāva DreamWorks Animation izmantot visjaunākās tehnoloģijas. Filmas galvenie varoņi ir vieni no vissarežģītākajiem tēliem, kādi jebkad radīti, bet fona vides ierindojas starp bagātīgākajām un dinamiskākajām datorgrafikā veidotajās filmās,” saka Eds Leonards (Ed Leonard), DreamWorks Animation galvenais inženieris. “HP tehnoloģijas palīdz pārvarēt jaunas robežas, izstrādāt jaunus kino industrijas standartus un galarezultātā radīt baudāmas filmas skatītājiem visā pasaulē.”

Pirmā “Kung Fu Panda” daļa, kas iznāca 2008. gadā, aizņēma vairāk nekā 50 terabaitus un tai bija nepieciešamas aptuveni 25 miljoni renderēšanas datorstundu. Pēc pārejas uz stereoskopisko 3D standartu un pieaugošajām animācijas filmu radītāju prasībām, filmai “Kung Fu Panda 2” jau bija nepieciešami 100 terabaiti datu un vairāk nekā 55 miljoni renderēšanas datorstundu.

“HP ir apņēmies ieviest tirgū novatoriskus risinājumus, kas palīdz tādiem klientiem kā DreamWorks Animation ļaut izpausties to radošajiem ģēnijiem,” stāsta Džefs Vuds (Jeff Wood), HP Darbstaciju globālā mārketinga direktors. “Kopīgs darbs ar filmu un animācijas nozares līderiem iedvesmo mūs radīt visaugstākā līmeņa tehnoloģijas.”

Interesanti fakti par “Kung Fu Panda 2”

— Radošie un tehniskie sasniegumi bija nepieciešami, lai radītu augstākās kvalitātes tēlu elementus – kažokādas, apspalvojums, tērpus un bruņas. Ar šiem elementiem tiek piepildīta visa “Kung Fu Panda 2” pasaule, ne tikai galveno varoņu vizuālie tēli.

— Kad lielgabala lode galvenajā kaujas ainā iekrīt ūdenī, lielā ūdens šalts akcentē trieciena spēku. Tuvplāna radīšanai efektu mākslinieks izmantoja īpašu programmatūru, kas izveidoja 10 miljonus ūdens pilienu.

— Filmā viens no vilkiem saņem triecienu ar 1220 persikiem, kas kopā sver teju 210 kilogramus un lido ar ātrumu 170 km/h. Tādu enerģiju var saņemt arī saskrienoties ar auto, kas brauc ar ātrumu 70 km/h.

— Torņa sagraušanas skatā tika izveidotas vairāk nekā 50 000 šķembu.

— “Kung Fu Panda 2” ir pirmā DreamWorks Animation filma, kurā tiek izmantots dinamisks, uz fizikas likumiem balstīts pūļa modelis – vilku bars. Vilki cīnās ar Po un viņa pieciem draugiem un spēj dinamiski reaģēt, izmantojot DreamWorks Animation kung-fu simulācijas rīku.

— Filmas fināla kauju skati, kas norisinās Gongmenas pilsētas ostā un kanālos, veidoti ar aprēķinu, ka tajos ir vairāk nekā 227 miljoni ūdens litru. Šai ainai bija nepieciešams visintensīvākais datorgrafikas darbs – lai izveidotu 14 000 kadru, tika patērēti vairāk nekā 7 miljoni datorstundu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us