96% sociālo mediju lietotāju skatās televizoru, turklāt 66% no tiem ir divi, trīs un pat vairāk televizoru uz vienu mājsaimniecību, liecina telekomunikāciju operatora IZZI sociālo mediju aptauja. Vien 4% aptaujas dalībnieku norādīja, ka televizoru neskatās.
„Kaut arī arvien straujāk attīstās datu pārraides tehnoloģijas un internets kļūst aizvien ātrāks un pieejamāks plašākām tautas masām, tomēr televīzijas pakalpojumu īpatsvars visu šo gadu laikā nav krities,” skaidro Sandra Kraujiņa, IZZI valdes locekle. „Tieši pretēji, attīstoties tehnoloģijām, šobrīd vērojama interneta un televīzijas sinerģija, kā rezultātā tirgū nostiprinājusies virkne jaunu televīzijas pakalpojumu, tādējādi maksas televīzijas bizness iegājis jaunā attīstības virzienā. Savukārt līdz šim ierastā tradicionālā jeb analogā televīzija strauji zaudējusi savas pozīcijas un tuvojas sava dzīves cikla noslēgumam. Tas ir tikai loģiski, jo tā tehnoloģiski nevar nodrošināt visus tos pakalpojumus, kas šobrīd kļuvuši ļoti pieprasīti, proti, TV noma, ieraksta un valodas iestatīšanas funkcijas, videoarhīvs, multimediju serveri utt. Tādēļ šobrīd tirgū aizvien vairāk nostiprinās digitālā televīzija, kas nodrošina gan iepriekš minētās funkcijas, gan augstu attēla izšķirtspēju (HD), gan teicamu skaņas kvalitāti. Turklāt, ņemot vērā, ka cenu atšķirības starp digitālo un analogo televīziju praktiski nav, tad prognozējam, ka jau vistuvākajā laikā digitālā televīzija apvienojumā ar datu pārraidi kļūs par galveno televīzijas pakalpojumu platformu.”
Visvairāk respondentu – 41% atzina, ka viņiem ir divi televizori, savukārt 30% aptaujas dalībnieku norādīja, ka tiem mājās ir tikai viens tālrādis, 16% – trīs, 6% – četri, bet 3% – vairāk nekā četri televizori.