Vai ir vērts iegādāties papildus garantijas apkalpošanu?

Pēdējā laikā aizvien biežāk elektronikas veikalos, iegādājoties kādu preci, pārdevēji piedāvā pircējiem iegādāties papildus garantiju. Vairums Latvijas patērētāju vēl īsti nepazīst šo piedāvājumu, jo šeit tas ienāca samērā nesen, tādēļ tie mēdz apmulst, izdzirdot šādu jautājumu, un nereti pieņem nepārdomātu un sev neizdevīgu lēmumu,

Dažkārt cilvēki apmulst un ir pārsteigti, kādēļ viņiem būtu jāmaksā par garantiju, jo tā pienākas ikvienam produktam. Taču ražotāja piedāvātā garantija ir uz noteiktu periodu un šī garantija nesedz izdevumus par visiem bojājumiem.

Ja klients uzskata, ka viņš savam datoram grib 5 gadu garantiju, nevis 2 kā to piedāvā ražotājs un vēlas šo apkalpi arī gadījumos, kad ir saķēris kādus vīrusus, tad jau pērkot pašu datoru var noslēgt līgumu par attiecīgu samaksu uz noteiktu termiņu un par noteiktiem sniegtajiem pakalpojumiem.

Izklausās visai vilinoši, taču speciālisti neiesaka vienmēr iegādāties šīs paplašinātās garantijas. Pirmkārt ir jāapdomā cik trausla ir konkrētā prece un cik varētu maksāt tās remonts, vai šādas garantijas izmaksas nebūs līdzīgas vai pat lielākas par paša produkta cenu. Piemēram, nopērkot austiņas par 15 Ls, nav jēgas ņemt paplašināto garantiju jo tā būs 10-15 Ls, tātad, ja tiešām austiņas saplīsīs, jūs varēsiet iegādāties jaunas.

[img]/images/upload/20091213195949.jpg[/img]

Runājot par tādu relatīvi trauslu lietu kā portatīvais dators, ir jāizvērtē visi garantijas noteikumi un izmaksas. Iespējams būtu izdevīgāk šo naudu nemaksāt paplašinātajai garantijai, bet labāk noguldīt bankā. Ja tomēr radīsies kādas problēmas datoram pēc ražotāja piedāvātās garantijas beigām, tad datora īpašnieks izņems jau laicīgi noguldīto naudu un aiznesīs to uz parastu remontu.

Bet ir, protams, vienmēr arī tādas preces, kuru remonts var būt ļoti dārgs, piemēram, profesionāliem fotoaparātiem remonti mēdz sasniegt pašas kameras cenu, tādēļ šai tehnikai speciālisti iesaka iegādāties papildus garantijas servisu.

Taču jebkurā gadījumā pirms tiek veikts pirkums, veikalā ir jāpalūdz līguma kopija un tā mājās rūpīgi jāizpēta, lai apsvērtu visas iespējas un nolemtu vai iegādāties šo pakalpojumu vai nē.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us