Pētījums: vairāk nekā puse aptaujāto Latvijas uzņēmumu pārdošanai neizmanto sociālos medijus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktais pētījums liecina, ka vairāk nekā puse (58%) mazo un vidējo uzņēmēju (MVU) neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus. Aptuveni 90% no tiem MVU, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. 

 Visbiežāk mazie un vidējie uzņēmumi izmanto tādus sociālos tīklus kā “Facebook” (92%) un “Instagram (42%), lai piesaistītu jaunus klientus (63%) un veidotu uzņēmuma atpazīstamību (60%). 

Latvijā ir vairāk nekā 1 miljons sociālo tīklu lietotāju un šī mazo un vidējo uzņēmēju aptauja labi parāda, cik vēl ir liels potenciāls uzņēmējiem izmantot sociālos tīklus, lai pastāstītu par sevi, saviem produktiem vai pakalpojumiem. Dažādi starptautiskie un vietējie pētījumi rāda, ka aptuveni 70% klientu ietekmējas no sociālajiem medijiem – tajos atrodamās informācijas, pirms veic pirkumus,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

“Tele2” veiktās MVU aptaujas dati arī rāda, ka 38% aptaujāto uzņēmumu sociālos tīklus izmanto tiešajai pārdošanai, 36% klientu apkalpošanai un konsultācijām, 35% jaunu produktu vai pakalpojumu virzīšanai tirgū, bet 33% uzņēmuma reputācijas stiprināšanai. 

Sociālie mediji ir lielisks veids, kurā nesamāksloti parādīt savu uzņēmuma ikdienas darbību, piedāvātos pakalpojumus un sniegt ieteikumus. Protams, šis kanāls palīdz radīt uzticamību un pārliecināt jaunu klientu pieņemt lēmumu plašajā piedāvājumu klāstā. Taču mūsu zīmola tēls un atpazīstamība veidojas ne tikai no aktīvas darbības sociālajos medijos. Līdzīgi kā daudziem citiem, mūsu biznesa nozīmīgākā vērtība ir parādīt un attaisnot sevi ar labu darbu, izpildīt solīto un sniegt personīgu, pozitīvu attieksmi katram mūsu klientam, tādā veidā panākot, ka klienti mūs iesaka citiem,” atzīst zīmola “NEMOKIES PIEZVANI MAREKAM”, kas nodarbojas ar pārvākšanās servisu un pasākumu producentu apkalpošanu,vadītājs Mareks Ludvigs.

Lai noskaidrotu Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vadītāju viedokli par sociālo tīklu izmantošanu pārdošanā, tika veikts pētījums. To veica mobilo sakaru operators “Tele2” sadarbībā ar “BERG Research” šī gada augustā un tajā piedalījās 227 uzņēmēji.

Saistītie raksti:

http://datuve/raksts/8771/socialajos-medijos-izplatas-bistama-tendence-risket-ar-dzivibu-like-del/
http://datuve/raksts/8723/tele2-uzstada-vel-divas-5g-bazes-stacijas-jurmala-un-valmiera/
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us