Land Rover Range Rover Evoque

2008. gada jūlijā Land Rover publicēja koncepta LRX attēlus, kurš drīzumā jau pārtaps par sērijveida kompaktāko un vieglāko Land Rover lolojumu – Range Rover Evoque. Jaunā apvidus kupeja iezīmē kompānijas Land Rover tradīcijas 40 gadu garumā un tā ierodas ar diezgan prestižu, tomēr nedaudz neraksturīgu izskatu. Augstā logu līnija un plakanais jumts liecina, ka uz doto brīdi Evoque ir vienīgais apvidus automobilis, kuram piemīt trīsdurvju kupejas un [i]paketnieka[/i] īpašības. Jauno SUV pirmo reizi no 2. līdz 17. oktobrim ikviens varēs apskatīt Parīzes autošovā, kur varēs arī pārliecināties, ka tā garums sasniedz 4,3 metrus, platums 1,8 metrus, bet augstums vien 1,5 metru atzīmi.

Šis būs pirmais Range Rover ražojums, kurš sākotnēji būs pieejams tikai priekšpiedziņas komplektācijā. Šobrīd ir paredzēti tikai divi motori – 2,2 litru dīzeļdzinējs, kurš attīstīs 148 zirgspēkus un gaisu piesārņos ar simboliskiem 130 gramiem CO2 izmešu uz vienu kilometru. Otrs 2 litru [i]benzīnnieks[/i] liks pie darba 238 zirgspēkus un no 0 līdz 100 kilometriem stundā ieskriesies 7,1 sekundē. Ārējā izskatā piederību pie Range Rover saimes norāda tikai tipiskā hromētā radiatora reste un modernizēti priekšējie lukturi ar iebūvētām LED dienas gaitas spuldzītēm, kas tagad rotā jau visu Range Rover [i]apvidnieku[/i] paleti. Tā nebūt nav sakritība, ka automašīnas nosaukumā Evoque pirmo trīs burtu salikums liecina par izaugsmi. Tieši tā! It īpaši uzlūkojot [i]balto kuģīti[/i] no aizmugures tā vien šķiet, ka te ir maz, kas atšķirīgs no koncepta versijas – kantainas formas, mazi aizmugurējie lukturi, buferī saplūst izpūtēja dizaina elementi un to visu šķērso šaurs bremžu apgaismojums visā apvidnieka platumā. Aizmugurējais stikls izveidots diezgan izskatīgs, bet vadītājam tas noteikti apgrūtinās skatu uz aizmuguri. Ar šo modeli ražotājs ir uzkāpis pa stāvām evolūcijas kāpnēm. Vai tiešām pirms desmit gadiem mēs spētu iztēloties, ka šādi automobīļi būs ikdiena?

Interjerā valda nedalīta greznība, pat priekšējais panelis ir apšūts ar ādu. Diezgan praktiska ir jaunizveidotā automātiskās kārbas pārnesumu sistēma. Braucot ar šādu Range Rover vairs neteiksi, ka pārslēdz, bet gan pagriez no roba D uz robu P. Prestižā [i]rotaļlietiņa[/i] būs pieejama trīs komplektācijās, proti, Pure, Prestige un Dynamic, kura sevī ietver arī šī izmēra modelim iespaidīgus 20 collu diskus. Land Rover Range Rover Evoque Latvijā būs pieejams nākamgad jūnijā un tā sākumcena būs ap 35 tūkstošiem latu.

[img]http://datuve/images/upload/20100928233609.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233637.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233653.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233705.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233718.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233730.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233742.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233759.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233811.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233827.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233845.jpg[/img]
[img]http://datuve/images/upload/20100928233857.jpg[/img]

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Datuve.lv – IT un Tehnoloģiju ziņas || Copyright © 2004-2020 || Kontaktinformācija: info@datuve.lv  || Contact Us